صادرات مغز پسته کال ایران به کشورهای عربی _ بازرگانی شادیز

صادرات مغز پسته کال ایران به کشورهای عربی

صادرات مغز پسته کال ایران به کشورهای عربی _ بازرگانی شادیز مغز پسته کال ایران را به کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس صادر می نماید.

صادرات مغز پسته کال ایران به کشورهای عربی

صادرات مغز پسته کال سبز معمولی ایران به کشورهای عربی از جمله عراق،اردن،امارات و همچنین عمان انجام می شود، که مقداری از این محصول در خود این کشورها مصرف و مقداری هم باز صادرات می شود.

صادرات مغز پسته کال معمولی هم مانند مغز کال دو پوست شده در تناژهای بالا از ایران انجام می شود. و عمده این محصول هم به کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس ارسال می گردد.

کاربرد اصلی این نوع مغز پسته در تولید انواع شیرینی های عربی می باشد، مخصوصا آنهایی که می خواهند رنگ سبز فوق العاده ای به خود بگیرند. مغز پسته کال بر اساس درصد گرید سوپر قیمت گذاری می شود. یعنی هر چه درصد مغز پسته سبز در آنها بیشتر باشد،کیفیت و قیمت آن افزایش می یابد.

بهترین و با کیفیت ترین مغز پسته کال در استان کرمان تولید و عرضه می شود،به خصوص کالک های شهر ستان زرند این استان که هم سایز مغز پسته خوبی دارند و هم درصد گرید سوپر آن ها بسیار بالاست.

صادرات مغز پسته کال دو پوست شده

صادرات مغز پسته کال ایران به کشورهای عربی

 

صادرات مغز پسته کال دو پوست شده هم مانند مغز پسته کال معمولی به کشورهای زیادی در اقصی نقاط دنیا صورت می گیرد. از مهم ترین کشورهای خریدار مغز پسته کال دو پوست می توان به آلمان،فرانسه،ایتالیا،انگلیس،کانادا و چین اشاره نمود.

مغز پسته کال دو پوست شده از مغز پسته کال معمولی به دست می آید. تولید مغز پسته دو پوست بدین صورت است که پوسته اولیه نازک و شیری رنگ روی مغز کال معمولی را جدا کرده و سپس با استفاده از دستگاه های سورت لیزری از نظر رنگ تفکیک می شوند.

این نمونه از مغز پسته در تولیداتش گرید های دندانه و شکسته هم دارد. و معمولا هم به دلیل قیمت ارزان،آن ها را سفارش می دهند. از خریداران اصلی مغز پسته شکسته و مغز پسته دندانه کال می توان کشور ترکیه را نام برد. البته درصدی از این محصول در بازار داخل نیز به فروش می رسد.

شرکت بازرگانی شادیز،انواع مغز پسته کال سبز معمولی و دو پوست شده را به کشورهای مختلف در نقاط مختلف دنیا صادر می نماید.

جهت سفارش این محصول و دریافت مشاوره می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

مغز پسته

صادرات مغز پسته ایرانصادرات مغز پسته به کشورهای عربیصادرات مغز پسته کال ایرانصادرات مغز پسته کال به کشورهای عربیمغز پسته کال ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *