فروش بادام مامایی به تاجران هندی _ بازرگانی شادیز

فروش بادام مامایی به تاجران هندی

فروش بادام مامایی به تاجران هندی _ بازرگانی شادیز انواع مغز بادام مامایی ایران را بصورت مستقیم به تجار و خریداران در کشور هند عرضه می نماید.

فروش بادام مامایی به تاجران هندی

بادام مامایی یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع بادام ایرانی است و بیشترین حجم آن برای صادرات استفاده می شود. این نوع بادام به دلیل طعم عالی و ارزش غذایی بالا طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف خارجی از جمله هند دارد.

صادرات بادام مامایی به این دلیل رونق گرفته که به دلیل قیمت بالای آن در داخل کشور مصرف نمی شود از همین حیث صادرات این نوع بادام رونق خاصی دارد.البته می توان عدم شناخت مردم از بادام مامایی را نیز علت مصرف نکردن آن در داخل کشور نام برد.

بادام مامایی به دلیل کیفیت بالا به کشورهای بسیاری صادر می گردد. کشورهای عربی و هند از جمله مهم ترین خریداران بادام مامایی محسوب می شوند.هر ساله حجم بسیار وسیعی از این محصول به صورت عمده به این کشورها صادر می گردد. لازم به ذکر است که بیش از ۹۰ درصد محصول تولیدی بادام مامایی کشور که منحصر به دو شهرستان بن و سامان در چهار محال بختیاری است به کشور هند صادر می گردد.

مشخصات بادام مامایی

  • بومی منطقه ایران است.
  • جزو نمونه های دیرگل است.
  • درصد مغز آن ۴۸ درصد است.
  • طعم مغز آن شیرین بوده و تلخی ندارد.
  • درصد مغز دو قلو در آن حدود ۳۶ درصد است.
  • ارزش غذایی بالایی دارد.

صادرات بادام مامایی ایران

فروش بادام مامایی به تاجران هندی

صادرات بادام مامایی ایران به کشورهای متعددی صورت می گیرد اما کشور هندوستان از مهم ترین مقاصد،برای صادرات بادام مامایی است.پس از هند کشورهای عربی نیز از دیگر خریداران این محصول به شمار می روند.

به جرئت می توان گفت که بادام مامایی ایرانی یکی از مهم ترین و محبوب ترین بادام های تولیدی در جهان است. نرخ این محصول در مقایسه با سایر انواع بادام بسیار بالا می باشد. از مهم ترین دلایل آن می توان به کیفیت بی نظیر این محصول و همچنین صادراتی بودن آن اشاره کرد.

به همین دلیل نوسانات نرخ ارز به صورت مستقیم بر روی قیمت این محصول تاثیر گذار است. قیمت بالای بادام مامایی سبب شده تا کشورهای محدودی اقدام به خرید این محصول نمایند. در این مسان از هندوستان به عنوان مهم ترین وارد کننده بادام مامایی یاد می شود.

کشورهای حاشیه خلیج فارس به دلیل بالا بودن سطح در آمد دومین وارد کننده این محصول می باشند.

بادام های صادراتی ایران کدام اند؟

همانطور که گفته شد بادام مامایی از مهم ترین بادام های صادراتی ایران به حساب می آید. می توان گفت بیش از ۹۰ درصد این محصول صادر می شود.

در کنار بادام مامایی سایر بادام های تولید شده در ایران از جمله

  • بادام سنگی
  • بادام محب
  • بادام زمینی
  • بادام کوهی(الوک)

از امکان صادرات نیز برخوردارند به خصوص به کشورهای همسایه از جمله عراق و پاکستان. در کنار بادام و مغز بادام سایر فرآورده های این محصول مانند بادام شکسته،خلال بادام،بادام پرک و بادام سفید شده نیز در حجم های قابل توجه به کشورهای مختلف صادر می گردد. از این محصولات بیشتر برای مصارف شیرینی پزی استفاده می شود.

حجم عمده ای از این محصولات به کشور هایی نظیر ترکیه که صنعت شیرینی پزی در آن رونق دارد صادر می شود که ارز آوری قابل توجهی برای کشور به ارمغان آورده است.

شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام مامایی و سایر انواع بادام های صادراتی ایران را  بصورت مستقیم به کشورهای مختلف خارجی صادر می نماید.

جهت سفارش محصول و دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام مامایی

فروش بادام به تاجران هندیفروش بادام مامایی به تاجران هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *