صادرات انواع خلال بادام شیرین _ بازرگانی شادیز

صادرات انواع خلال بادام شیرین

صادرات انواع خلال بادام شیرین _ بازرگانی شادیز انواع بادام و خلال بادام شیرین ایرانی را به صورت مستقیم به کشورهای مختلف خارجی صادر می نماید.

صادرات انواع خلال بادام شیرین

بادام از جمله محصولات با کیفیت صادراتی ایران است که در انواع مختلف به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد. بیشترین حجم بادام صادراتی ایران مربوط به استان چهار محال بختیاری است. بادام تولیدی در این استان به دلیل کیفیت بالا بازار پسندی بسیار فوق العاده ای در سطح جهانی پیدا کرده است. محصولات این استان مانند مغز بادام،انواع خلال بادام،پودر بادام و .. حرف اول را در بازارهای خارجی می زند.

انواع مختلف این محصولات به کشور هندوستان،کشورهای حوزه خلیج فارس و هم چنین کشورهای اروپایی صادر می گردد. خلال بادام شیرین یکی از فراورده های خوش طعم و بی نظیر بادام است که به تازگی وارد بازار صادراتی در جهان شده است.

خلال بادام در انواع و کیفیت های مختلف به صورت فله و بسته بندی شده برای صادرات استفاده می شود. از خلال بادام بیشتر در مصارف غذایی و در صنایع مختلف برای تولید شیرین،گز،سوهان،بستنی،شکلات و .. استفاده می شود. همانطور که از نام این محصول پیداست خلال بادام از خرد و ریز کردن مغز بادام حاصل می شود. این محصول را می توان از انواع بادام درختی و زمینی تولید کرد. در تولید خلال بادام از انواع بادام های با کیفیت و تازه استفاده می شود.

برای صادرات خلال بادام از بسته بندی های استاندارد و مناسب استفاده می شود تا از نظر بهداشت و سلامت مشکلی پیدا نکند. خلال بادام نیز همانند بادام خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد. خلال بادام خام سرشار از انواع ویتامین ها،پروتئین و چربی های مفید است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

کیفیت خلال بادام با توجه به رنگ،طعم،درصد شکستگی و هم چنین تازگی آن متفاوت است.

شرکت بازرگانی شادیز انواع خلال بادام شیرین ایرانی را متناسب با نیاز مشتریان به صورت فله و بسته بندی شده به خریداران در نقاط مختلف دنیا عرضه می نماید.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

خلال بادام شیرین صادراتیصادرات انواع خلال بادامصادرات انواع خلال بادام شیرین

۱۶ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *