صادر کننده پسته کله قوچی خام به امارات _ بازرگانی شادیز

صادر کننده پسته کله قوچی خام به امارات

صادر کننده پسته کله قوچی خام به امارات _ بازرگانی شادیز پسته مرغوب کله قوچی خام را به صورت عمده به کشور امارات صادر می نماید.

صادر کننده پسته کله قوچی خام به امارات

پسته کله قوچی از جمله پسته های درشت و لوکس صادراتی است که با نام تجاری jumbo در بازارهای جهانی شناخته می شود. کشورهای عربی از جمله امارات،لبنان و قطر از بزرگترین خریداران پسته کله قوچی خام ایران هستند.

کشور امارات از جمله کشورهای کیفیت محور و لوکس پسند به شمار می آید. از این رو اولویت اول آنها برای خرید محصول کیفیت و مرغوبیت آن است. از این رو پسته کله قوچی و پسته اکبری بهترین گزینه برای صادرات به این کشور می باشد.

پسته کله قوچی شکل ظاهری گرد و بسیار درشت هم چنین طعم بسیار لذیذی دارد که سبب جذب مشتریان خارجی به خرید این محصول شده است. از پسته کله قوچی به دلیل درشتی و درجه خندانی بالا بیشتر به صورت آجیلی استفاده می شود. بهترین پسته کله قوچی در سه شهر رفسنجان،سیرجان و سبزوار تولید می گردد. بهترین نوع پسته کله قوچی ،نوع توچین ۱۰۰ درصد آن است. این پسته کیفیت های مختلف و رنج قیمتی گسترده ای دارد و همچنین برای بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی گزینه مناسبی می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز از بزرگترین شرکت های صادر کننده پسته کله قوچی به امارات و دیگر کشورهای عربی مانند لبنان،قطر،عمان و بحرین است. این مجموعه پسته کله قوچی صادراتی ایران را در هر درجه کیفیتی تهیه و به خریداران در نقاط مختلف دنیا عرضه می نماید.

صادرات پسته مرغوب به امارات

صادرات پسته مرغوب و درجه یک به امارات به دو منظور انجام می شود:

  1. به منظور مصرف در بازار داخلی این کشور
  2. باز صادرات یا صادرات مجدد آن به کشورهای دیگر

کشور امارات انواع پسته و مغز پسته ایرانی را از ایران خریداری کرده و سپس با برند سازی آن ها را به دیگر نقاط مانند کشورهای عربی،اروپایی و آسیایی صادر می نماید.کشورهایی نظیر امارات،ترکیه و لبنان از بزرگترین باز صادر کنندگان پسته ایرانی به شمار می آیند. البته این امر به برند پسته ایرانی لطمه می زند. البته تجار ایرانی می توانند این روند را کاهش دهند و فقط از بستر بازار امارات استفاده نمایند.

شرکت بازرگانی شادیز با فعالیت چندین ساله در حوزه صادرات پسته و کسب تجربه در این زمینه،انواع پسته مرغوب ایرانی را به کشورهای مختلف دنیا از جمله امارات صادر می نماید و به بازارهای متعددی دسترسی دارد.

در صورت تمایل به خرید و صادرات محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته کله قوچی

صادر کننده پسته به اماراتصادر کننده پسته خام به اماراتصادر کننده پسته کله قوچیصادر کننده پسته کله قوچی به اماراتصادر کننده پسته کله قوچی خامصادر کننده پسته کله قوچی خام به امارات

۴۶ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *