تحویل پسته به بندر جبل علی _ امارات

تحویل پسته به بندر جبل علی _ امارات

تحویل پسته به بندر جبل علی _ امارات / ارسال پسته از ایران به امارات به دلیل کاهش هزینه ها اغلب از طریق دریا انجام شده و تحویل آن در بندر جبل علی-امارات صورت می پذیرد.

تحویل پسته به بندر جبل علی _ امارات

برای صادرات/واردات پسته به امارات ، از با کیفیت ترین محصولات به صورت عمده استفاده می شود.

 امارات به عنوان مصرف کننده و صادر کننده محصولات ایرانی از جمله پسته در بازارهای جهانی شناخته می شود.

صادرات انواع پسته ایرانی و فرآورده های آن به امارات در حجم های بسیار بالایی انجام می شود.بخشی از پسته ای که وارد امارات می شود به مصرف داخلی این کشور تعلق دارد و بخشی دیگر برای باز صادرات به کشورهای اروپایی، چین و یا  هند استفاده می شود.

بهترین راه تحویل این محموله به امارات از طریق دریا می باشد. به این وسیله هم هزینه صادرات کاهش پیدا می کند، هم راه های آبی برای این کار امن تر می باشد.

بندر جبل علی از بنادر اصلی و پر اهمیت ترین بندر تجاری این کشور در دبی است. این بندر دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی است. خیلی از محصولات پسته که از ایران خریداری می شوند از طریق این بندر وارد امارات می گردند.

در واقع کشور امارات به عنوان قطب تجارت جهان شناخته می شود به همین دلیل تجار و بازرگانان زیادی از کشورهای مختلف در این کشور وجود دارد.

امارات محصولات مورد نیاز خود را از ایران و یا آمریکا تامین می کند. اما فاصله زیاد آمریکا با این کشور باعث شده تا ایران برای آنها گزینه بهتری باشد.

به این صورت هم این محصول را با کیفیت بهتری تهیه کرده اند، هم هزینه حمل و نقل را کاهش می دهند. البته که قیمت پسته ایرانی به خاطر طعم لذیذ و کیفیت بالایی که دارد به مراتب بالاتر از پسته آمریکایی می باشد.

بهترین نوع پسته برای صادرات به امارات

بهترین نوع پسته برای صادرات به امارات

همانطور که می دانید پسته های ایرانی تنوع بسیار بالایی دارند؛ به همین دلیل انتخاب بهترین نوع پسته برای صادرات به هر کشور با توجه به سلیقه مشتری و نیاز بازار هدف انجام می شود.

این که چه نوع پسته ای برای امارات مناسب تر است  به مقصد نهایی برای فروش محصول بستگی دارد.

به طور مثال تجار و بازرگانان این کشور برای مصرف داخلی امارات معمولا پسته های درجه یک اکبری، کله قوچی و احمد آقایی سایز درشت را خریداری می کنند.

اما اگر مقصد نهایی محصول کشورهای دیگر باشد آن ها خرید خود را با توجه به نیاز آن کشور انجام می دهند.

فروش عمده انواع پسته شادیز در بازار امارات

 

فروش عمده انواع پسته شادیز در بازار امارات

مجموعه تولیدی بازرگانی شادیز؛ به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده ها و صادر کننده های انواع پسته و فرآورده های آن در ایران شناخته می شود.

در این مجموعه انواع محصولات با توجه به نیاز مشتریان تولید، فرآوری و بسته بندی شده و در بندر مورد نظر تحویل می گردد.

صادرکنندگان ایرانی معمولاً پسته و خشکبار ایرانی را به بندر جبل علی در دبی_ امارات می رسانند.

محصولی که از ایران به واسطه کشور امارات برای مقاصد کشور های اروپایی خریداری می شود باید استاندارد های صادراتی و سطح بهداشتی قابل قبولی برای اتحادیه اروپا داشته باشد برای مثال گواهی آفلاتوکسین یکی از گواهی های لازم برای پسته است که برای صادرات به اروپا مد نظر قرار خواهد گرفت.

مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز محصولات خود را همراه با استاندارد ها و گواهی های بهداشتی لازم به بازرگانان و خریداران پسته ایرانی در کشور امارات عرضه می نماید.

برای مشاوره ، خرید و دریافت لبست قیمت محصولات می توانید با مشاورین شرکت خشکبار شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

پسته

پسته ایرانیپسته شادیزتحویل پسته امارات به بندر جبل علیتحویل پسته ایران در بندر جبل علیتحویل پسته به اماراتتحویل پسته به بندر جبل علیشرکت پسته شادیزشرکت خشکبار ایرانی شادیزصادر کننده پسته به اماراتصادرات پسته به اماراتفروش پسته در اماراتۀجیب و خشکبار شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *