عرضه خلال پسته ایران در بازار دبی

عرضه خلال پسته ایران در بازار دبی

عرضه خلال پسته ایران در بازار دبی _ گروه بازرگانی خشکبار شادیز به عنوان تولید کننده و صادر کننده خلال پسته ایرانی آماده عقد قرار داد با تجار گرامی برای همکاری در این حوزه می باشد.

عرضه خلال پسته ایران در بازار دبی

خلال پسته یکی از محبوب ترین فرآورده های پسته ایران است که در کنار انواع پسته حجم بالایی از صادرات ایران به دبی را به خود اختصاص می دهند.

دبی یکی از بازار های بزرگ عرضه، خرید و فروش انواع محصولات ایرانی به ویژه پسته و محصولات آن است. خلال پسته سبز ایران یکی از محصولات فوق العاده برای عرضه در بازار این کشور است.

در واقع دبی یکی از مهمترین وارد کنندگان خلال پسته سبز و مرغوب ایرانی است.

هر ساله حجم بسیار بالایی از خلال پسته تولیدی ایران به بازار این کشور عرضه می گردد البته این کشور بخش قابل توجهی از خرید های خود را پس از بسته بندی به سایر کشورها صادرات می نماید. در این بین دبی_ امارات به عنوان یک واسطه عمل می کند.

به همین دلیل همواره باید به کشور هدف نهایی توجه ویژه ای داشت زیرا برای ارسال محصول به بسیاری از کشورها مانند کشورهای اروپایی نیازمند گواهی های خاصی است که می بایست آنها را را از سازمان های مربوطه در ایران دریافت کرد.

خلال پسته ایران به دلیل دارا بودن مزیت های فراوان از جمله رنگ بسیار سبز، روغن فراوان، کشیدگی خوب و طعم عالی متقاضیان بسیاری در کشورهای خارجی دارد. خلال پسته کاربرد های بسیار زیادی دارد و اغلب از آن برای تهیه و تزئین انواع شیرینی ها، بستنی و غذاهای مختلف استفاده می شود.

با کیفیت ترین خلال پسته ایران متعلق به تولیدات استان قزوین می باشد. خلال پسته قزوین به دلیل کیفیت عالی در بازارهای جهانی از شهرت خاصی برخوردار است.

عرضه خلال پسته ایران در بازار دبی

کارخانجات متعددی در ایران در زمینه تولید خلال پسته سبز فعالیت می کنند که این محصولات را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نمایند.

گروه تولیدی و بازرگانی خلال پسته شادیز؛ با عرضه مستقیم تولیدات خود در تناژ های بالا؛ این محصول را با قیمت های رقابتی به بازرگانان عزیز در دبی و سایر کشورها ارائه می نماید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول می توانید با واحد فروش و بازرگانی مجموعه شادیز ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما

 

 

خلال پسته

بازار خلال پستهبازار خلال پسته ایرانیتولید خلال پستهتولیدی خلال پسته شادیزخلال پستهخلال پسته ایرانخلال پسته ایرانیخلال پسته برای دبیخلال پسته سبزخلال پسته شادیزعرضه پستهعرضه خلال پستهعرضه خلال پسته ایرانعرضه خلال پسته ایرانیعرضه خلال پسته در دبیعرضه کننده خلال پستهگروه تولیدی خلال پسته شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *