خرید خلال پسته سبز قزوین و کرمان _ بازرگانی شادیز

خرید خلال پسته سبز قزوین و کرمان

خرید خلال پسته سبز قزوین و کرمان _ بازرگانی شادیز خلال پسته درجه یک قزوین و کرمان را بصورت مستقیم و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

خرید خلال پسته سبز قزوین و کرمان

خرید خلال پسته سبز و مرغوب در ایران به دو شهر قزوین و کرمان اختصاص دارد. البته خلال پسته تولید شده در این مناطق از نظر کیفیت و قیمت با یکدیگر متفاوت می باشند و هر یک خصوصیات خاص خود را دارند.

خلال پسته یکی از مهم ترین فراورده های پسته است که اغلب از مغز پسته های سبز و مرغوب بدست می آید. خلال پسته به دلیل رنگ سبز زیبا،طعم دلپذیر و چربی فراوان از کیفیت بالایی برخوردار است و از آن برای صادرات به کشورهای مختلف از جمله کشورهای اروپایی و کشورهای عربی استفاده می شود.از خلال پسته در تهیه و تزیین انواع شیرینی ها،کیک ها،دسر،شکلات،بستنی و .. استفاده می شود.

با کیفیت ترین خلال پسته تولید شده در ایران متعلق به استان قزوین است و دلیل آن هم این است که مغز پسته این منطقه کیفیت بالا و رنگ بسیار سبزی دارد. از جمله ویژگی های خلال پسته درجه یک عبارتند از:

رنگ بسیار سبزی دارد.

کشیده و بلند است.

شکستگی و خرد شدگی ندارد.

فاقد ضایعاتی مانند پوست پسته است.

هیچ گونه لکه ای ندارد.

تازه و خوش طعم است.

خلال پسته در سایزها و نرخ های مختلف در استان قزوین تولید و عرضه می گردد. قیمت خلال پسته با توجه به عوامل متعددی هم چون رنگ خلال،سایز خلال پسته و هم چنین درصد خرد شدگی آن محاسبه می گردد. خلال پسته معمولا در بسته بندی های کارتونی و در صورت صادرات به صورت وکیوم شده آماده می گردد.

انواع خلال پسته سبز کرمان

استان کرمان از استان های برتر تولید کننده انواع پسته ،مغز پسته و فراورده های آن در ایران است. یکی از مهم ترین فراورده هایی که در این استان به صورت عمده تولید می گردد خلال پسته سبز است. بهترین نوع خلال پسته سبز متعلق به مغز پسته کال کرمان است . این محصول کیفیت فوق العاده و قیمت بسیار بالایی دارد.

نمونه های دیگر خلال پسته کرمان از نظر قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه است اما کیفیت آن از خلال پسته قزوین و خلال مغز کال کرمان پایین تر است.

ترمینال های ضبط و فراوری پسته از مراکز اصلی تولید خلال پسته در ایران به شمار می روند. شرکت بازرگانی شادیز با دارا بودن چندین ترمینال ضبط پسته در مناطق مختلف،انواع خلال پسته درجه یک را بصورت مستقیم و با قیمت مناسب به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات محصول با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

انواع خلال پسته سبزانواع خلال پسته سبز کرمانخرید خلال پسته سبزخرید خلال پسته سبز قزوینخرید خلال پسته سبز قزوین و کرمانخرید خلال پسته سبز کرمانخرید خلال پسته قزوینخرید خلال پسته کرمانخلال پسته سبزخلال پسته سبز قزوینخلال پسته سبز کرمانخلال پسته قزوین و کرمانخلال پسته کرمان

۳۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *