خلال مغز پسته: غذا، بستنی و دسر با خلال پسته سبز

خلال مغز پسته: غذا، بستنی و دسر با خلال پسته سبز_ شرکت شادیز

خلال مغز پسته: غذا، بستنی و دسر با خلال پسته سبز _ شرکت تجارت پویا(شادیز) به عنوان تولید کننده و صادرکننده پسته و فراورده های پسته ایران، این محصولات را با کیفیتی عالی و همچنین قیمتی مناسب در اختیار خریداران در سراسر جهان قرار می دهد.

خلال مغز پسته: غذا، بستنی و دسر با خلال پسته سبز

خلال مغز پسته سبز از دیگر مشتقات مغز پسته بدون پوست سبز است. مغز های پوست کنده سبز با کیفیت بالا به صورت مکانیکی به نوارهای کوچک در محل عملیات بهداشتی بریده می شوند.
خلال مغز پسته سبز تازه تولید شده ما مواد عالی را برای بسیاری از انواع دستور العمل های غذایی حاوی پسته فراهم می کند. آنها علاوه بر داشتن بسیاری از عناصر تغذیه ای (ویتامین ها، مواد معدنی و چربی های غیراشباع)، طیف های متنوعی از رنگ سبز را برای تزئین دسرهای شما به ارمغان می آورند.
آنها را می توان به راحتی به کلوچه ها، غذاها، بستنی و دسرها اضافه کرد، اما همچنان غنا و عطر مغز کامل پسته سبز را دارند. به هر ترتیبی که مایلید این مواد خوشمزه را در آشپزی و سبک زندگی روزمره خود بگنجانید، می دانیم که طعم فوق العاده ای خواهند داشت!

پسته خلال شده چیست ؟

پسته خلال شده چیست ؟

بیایید در مورد پسته خلال شده صحبت کنیم. همانطور که می دانیم رنگ و لعاب غذاهای ایرانی در سراسر جهان صحبت شده است و این رنگ ها و لعاب ها گاهی با ادویه هستند. سس. زعفران انجام می شود. اما این همیشه صدق نمی کند.
به عنوان مثال، گاهی اوقات، این شکل و ظاهر را می توان توسط برش ها انجام داد. خلال هایی مانند خلال بادام، خلال فندق و خلال پسته نقش موثری در زیبایی و ظاهر شیرینی و بستنی دارند.
البته به شرطی که برش های استفاده شده از نظر طعم و مزه با کیفیت باشند. متأسفانه امروزه شاهد آن هستیم که گاهی از برش هایی که بوی کهنه می دهد برای تزئین و طعم دادن به غذا، شیرینی و بستنی استفاده می شود. کسانی که از این موضوع مطلع هستند، از تغییر رنگ و طعم پسته خلال شده کاملا آگاه هستند.
شکل ظاهری شیرینی از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین مغز پسته جلوه ای شیرین به شیرینی می دهد.

بهداشت و نگهداری خلال پسته بسیار مهم است، زیرا مغز آن از پوسته جدا شده و به اشکال مختلف گرفته می شود، به عنوان مثال نگهداری در منزل به گونه ای است که باید بلافاصله در فریزر نگهداری شود . انجام آزمایش آفلاتوکسین برای این محصول ضروری است خصوصا برای کشورهای اروپایی که به این موضوع توجه ویژه ای دارند.

میزان مجاز آفلاتوکسین برای کشورهای اروپایی از ۲ تا ۵ درصد و برای کشورهای آسیایی تا ۱۰ درصد مجاز است. نیست بلکه در غذاهایی مانند زرشک پلو، زرد پلو نیز استفاده می شود.
معمولا از مغز پسته قزوین استفاده می شود. پسته خلال شده با کیفیت در ایران متعلق به رفسنجان و قزوین است.

خرید عمده خلال پسته سبز شادیز

خرید عمده خلال پسته سبز شادیز-خلال مغز پسته: غذا، بستنی و دسر با خلال پسته سبز_ شرکت شادیز

شرکت شادیز به عنوان تولید کننده و صادرکننده پسته و فراورده های پسته ایران، این محصولات را با کیفیتی عالی و همچنین قیمتی مناسب در اختیار خریداران در سراسر جهان قرار می دهد.

پسته ایران و مشتقات آن امروزه در سراسر جهان به اشکال مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. و ما خوشحالیم که توانسته ایم محصولی را به تمام دنیا ارائه دهیم که از مغز با کیفیت این محصول ساخته شده است از:

  • پوسته استخوان سخت پسته
  • از پودر پسته
  • روغن پسته
  • خلال پسته
  • مغز پسته گرانول شده
  • و..

چرا باید مغز پسته سبز شادیز بخرم؟

چرا باید مغز پسته سبز شادیز بخرم؟خلال مغز پسته: غذا، بستنی و دسر با خلال پسته سبز_ شرکت شادیز

− دسترسی به بهترین درختان پسته بومی منطقه
− از “درخت تا محموله” کنترل کیفیت دقیق در چندین ایست بازرسی
− این محصول عاری از مواد خارجی و لکه است
− طعم تازه
− بافت ترد
− مغذی (غنی از ویتامین، مواد معدنی، پروتئین، چربی های سالم و غیره)
− رنگ طبیعی
− ۱۰۰% خالص
− ۱۰۰٪ بدون آفلاتوکسین (تضمینی، در صورت تقاضا)
− خوش طعم، خوش بو و لذیذ
− مورد اعتماد بسیاری از مشتریان در سراسر جهان

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول با واحد فروش شرکت شادیز تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

پستهخلال پستهمغز پسته

بستنی با خلال پسته سبزبستنی پسته ایپسته خلال شدهپسته خلال شده چیست ؟پسته سبزتامین کننده پسته خلال شدهتولید کننده خلال پسته در ایرانتولید کننده و صادرکننده پستهتولید کننده و صادرکننده خلال پستهتولید و صادرات خلال پسته سبزخرید خلال پسته سبزخرید خلال پسته صادراتیخرید خلال پسته قزوینخرید خلال مغز پستهخرید عمده خلال پسته سبزخرید عمده مغز پستهخرید مغز پستهخرید مغز پسته بدون پوستخرید مغز پسته سبزخرید مغز پسته صادراتیخرید مغز پسته کالخلال پستهخلال پسته ایرانیخلال پسته سبز شادیزخلال مغز پستهخلال مغز پسته سبزدسر با خلال پسته سبزشرکت پسته و خشکبار شادیزصادرکننده پسته و فراورده های پسته ایرانصادرکننده خلال پسته سبزعرضه خلال پسته رفسنجانفروش خلال پسته برای صادراتفروش عمده خلال پستهقیمت خلال پستهقیمت مغز پستهمحصولات پسته شادیزمغز پستهمغز پسته بدون پوست سبزمغز پسته رفسنجانمغز پسته سبزمغز پسته سبز قزوینمغز پسته کال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *