خرید انجیر خشک ارگانیک ایرانی

خرید انجیر خشک ارگانیک ایرانی_ شرکت شادیز

خرید انجیر خشک ارگانیک ایرانی:انواع انجیر خشک به صورت عمده توسط گروه تولیدی و بازرگانی شادیز آماده صادرات به سراسر دنیا و تحویل در کشور هدف است. شما عزیزان می توانید انجیر خشک ارگانیک ایرانی را در سایز های مختلف و با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید.

خرید انجیر خشک ارگانیک ایرانی

خرید انجیر خشک ارگانیک ایرانی

انجیر خشک ارگانیک ایرانی به طور طبیعی شیرین و آبدار است و برای میان وعده عالی است. آنها سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی و فیبر محلول بالایی هستند که می تواند برای یک سیستم گوارشی سالم عالی باشد.

انجیر بومی خاورمیانه و ایران است و در رژیم غذایی مدیترانه ای محبوب است. انجیر تازه در فصل تابستان و پاییز است. این انجیرهای ارگانیک برای حفظ زیبایی طبیعی میوه و در عین حال حفظ مرکز آبدار آن خشک شده اند. انواع انجیر خشک در تمام طول سال موجود است.

انجیر خشک ارگانیک ایران به صورت عمده و در انواع و سایز های مختلف در بازارهای بین المللی و داخلی عرضه می گردد.دلیل پرفروش بودن انجیر خشک ایرانی در بسیاری از بازارهای بین المللی ماهیت ارگانیک، طعم و رنگ عالی و همچنین ارزش تغذیه ای بسیار بالای آن است.

شرکت تجارت پویا(شادیز) یکی از مجموعه های فعال در حوزه تولید و صادرات انجیر خشک ارگانیک ایران است.

انواع انجیر خشک به صورت عمده توسط گروه تولیدی و بازرگانی شادیز آماده صادرات به سراسر دنیا و تحویل در کشور هدف است. شما عزیزان می توانید انجیر خشک ارگانیک ایرانی را در سایز های مختلف و با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید. 

 انجیرهای بدون سولفور ما به صورت ارگانیک در ایران رشد می کنند و در آفتاب خشک می شوند. آنها مطلقاً هیچ گونه نگهدارنده یا افزودنی ندارند و دارای گواهی ارگانیک، غیر GMO و فاقد گلوتن هستند.

فواید انجیر خشک ارگانیک:

فواید انجیر خشک ارگانیک:خرید انجیر خشک ارگانیک ایرانی_ شرکت شادیز

− محصولی که شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می دارد

− سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی حیاتی

− منبع خوب فیبر غذایی

− فقط قندهای طبیعی، بدون شکر اضافه شده

− مناسب برای گیاهخواران

− سرشار از آنتی اکسیدان

− کیفیت رژیم غذایی را بهبود بخشد و به مدیریت وزن کمک می کند

− سلامت دستگاه گوارش را ارتقا می دهد

− فشار خون را تنظیم می کند

انجیر خشک ایرانی در انواع و اندازه های مختلف منبع خوبی برای آهن و پتاسیم سرشار از مواد معدنی و آنتی اکسیدان است.

انجیرهای خشک ایرانی طعم و بافت متفاوت و منحصر به فردی دارد؛ هنگامی که انجیر خشک  ایرانی را امتحان کنید، انواع دیگر میان وعده های قندی پرمحتوا را که برای سلامتی مضر هستند نادیده خواهید گرفت.

انواع انجیر خشک

انواع انجیر خشک _ خرید انجیر خشک ارگانیک ایرانی_ شرکت شادیز

انجیر میوه ای بسیار شیرین با چندین دانه ترد است. اینها را می توان به صورت تازه یا خشک مصرف کرد و در واقع خشک شده در تمام طول سال در دسترس است.

ما آماده ارائه و عرضه انواع انجیر هستیم:

انجیر خشک درجه AAA یا سوپر
این نمونه محصول معادل انجیر خشک پرک می‌باشد. در این دسته، تمامی دانه‌ها خندان (شکفته یا دهان‌باز)، اندازه آنها بزرگتر از ۲۴ میلی‌متر و رنگ آنها نیز زرد و سفید می‌باشد.

انجیر خشک صد یک (۱۰۱) شیرازی ( انجیر خشک ممتاز)
در این نمونه محصول اندازه دانه‌ها ۲۰ تا ۲۴ میلی‌متر و رنگ آنها زرد و سفید می‌باشد.

انجیر خشک درجه AA
اندازه دانه‌ها حدود ۲۲ میلی‌متر و رنگ محصول معمولا زرد و سفید می‌باشد. برخی دانه‌ها نیز خندان (دهان باز) می‌باشند.

انجیر خشک درجه A
اندازه دانه‌ها در این دسته حدود ۲۰ میلی‌متر بوده و رنگ آنها روشن می‌باشد.

انجیر خشک درجه AB
دانه‌بندی انجیر خشک تنوع بیشتری دارد اما معمولا در حدود ۱۸ میلی‌متر می‌باشند.

انجیر خشک درجه B
اندازه دانه‌ها از ۱۴ تا ۲۰ میلی‌متر متفاوت است. درصد انجیر تیره‌رنگ در این نوع از انواع قبلی بیشتر است.

برای کسب سود بیشتر و دستیابی به محصولات باکیفیت آماده ارائه و مشاوره به شما برای داشتن برنامه خرید بهتر هستیم.

مرکز عرضه انجیر خشک استهبان(بهترین انجیر خشک در دنیا)

مرکز عرضه انجیر خشک استهبان(بهترین انجیر خشک در دنیا)_ خرید انجیر خشک ارگانیک ایرانی_ شرکت شادیز

انجیر استهبان یکی از بهترین انجیرهایی است که می توانید در بازار تهیه کنید. شهر استهبان سابقه و قدمت بسیار طولانی در کاشت انواع انجیر دارد. از این رو انجیرهایی که در این شهر کشت می شوند، جز بهترین و مرغوب ترین انجیرهای ایران هستند. انجیر استهبان همچنین خاصیت بسیار زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به کاهش کلسترول خون، وجود آنتی اکسیدان های قوی، بهبود سیستم گوارشی و … اشاره کرد.

همانطور که اشاره کردیم انجیرهای استهبان جز بهترین انجیرهای موجود در بازار هستند. اما می خواهید بدانید چرا؟

ویژگی های این انجیر باعث شده است که انجیر استهبان جزو بهترین انجیرهای ایران باشد. مهمترین این ویژگی ها عبارتند از: رنگ بسیار خوب، طعم طبیعی، ارزش غذایی بسیار بالا، عاری از هرگونه آلودگی و آفت، ماندگاری بالا، استفاده حداقلی از سموم دفع آفات در مراحل کاشت و برداشت انجیر و استفاده از فرآیندی کاملا طبیعی در خشک کردن انجیر.

استهبان یکی از شهرهای واقع در شرق استان فارس است. شغل بیشتر مردم استهبان کشاورزی است و باغ های زیادی را در این شهر می توانید ببینید. یکی از مهمترین محصولات کشت شده در این شهرستان انجیر است. انجیر استهبان یکی از بهترین انجیرهایی است که در ایران و جهان می توانید پیدا کنید.

کارخانه فرآوری و بسته بندی انجیر خشک شادیز در استان فارس و شعبه اول آن در استهبان مشغول فعالیت می باشد. شرکت شادیز مرکز اصلی تولید و عرضه انواع انجیر خشک با کیفیت های بسیار عالی برای بازار های داخلی و خارجی است.

ما در حال حاضر به بیش از ۲۰ کشور صادرات داریم. بازارهای اصلی ما اروپا، ایالات متحده آمریکا، کانادا، برزیل، چین، ژاپن، آسیای جنوب شرقی، خاورمیانه و کشورهای شمال آفریقا هستند.کارخانه های ما دارای گواهینامه های BRC، IFS، ISO 22000، KOSHER و HALAL هستند. 

برای دریافت بهترین محصولات با ما تماس بگیرید!

⇐ تماس با ما

 

انجیر خشک

انجیر استهبانانجیر خشک ارگانیکانجیر خشک ارگانیک ایرانیانجیر خشک شادیزانواع انجیر خشکانواع انجیر خشک ایرانیانواع انجیر خشک صادراتیبهترین انجیر خشک ایرانبهترین انجیر خشک در دنیاتولید کننده انجیر خشک ارگانیکخرید انجیر خشک ارگانیکخرید انجیر خشک ایرانیخرید انجیر خشک صادراتیخرید انواع انجیر خشکخرید عمده انجیر خشک استهبانخرید و قیمت انجیر استهبان فارسشرکت انجیر خشک شادیزشرکت صادرکننده انجیر خشکصادرات انجیر خشکصادرات انجیر خشک ارگانیکصادرکننده انجیر خشک ارگانیکعرضه انجیر خشک ارگانیکعرضه انجیر خشک استهبانعرضه انجیر خشک ایرانیعرضه کننده انجیر خشک ارگانیکفروش انجیر خشک ارگانیکفواید انجیر خشک ارگانیکقیمت انجیر خشک ارگانیکقیمت انجیر خشک استهبانقیمت انجیر خشک ایرانیقیمت انجیر خشک در ایرانکارخانه تولید و پسته بندی انجیر خشککارخانه فرآوری و بسته بندی انجیر خشکمرکز عرضه انجیر خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *