قیمت خرما در ایران _ بهترین عرضه کننده خرما مضافتی

قیمت خرما در ایران - بهترین عرضه کننده خرما مضافتی_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

قیمت خرما در ایران _ بهترین عرضه کننده خرما مضافتی: شرکت تجارت پویا(شادیز) به عنوان عرضه کننده بزرگ خرما در ایران؛ میوه های تازه خرما و محصول خرما را به عنوان یک محصول کاملا ایرانی، ارگانیک و بسیار مغذی به بازارهای جهانی و داخلی صادر می کند.

این مجموعه همواره به عنوان یک برند بین المللی و معتبر ایرانی بالاترین ضمانت ها و تضمین ها را به مشتریان خود ارائه می دهد.

قیمت خرما در ایران _ بهترین عرضه کننده خرما مضافتی

عمدتاً در جنوب، جنوب شرق و جنوب غرب ایران، مزارع وسیعی از نخل خرما وجود دارد که به رشد خرما اختصاص دارد. بهترین قیمت خرما در ایران را از شرکت شادیز دریافت کنید. خرمای ایرانی به دلیل طعم منحصر به فرد و کیفیت و تقاضای بالا در سراسر جهان شهرت دارد.

خرماها را بر اساس رطوبت به ۳ دسته تقسیم می کنیم: ۱. خشک ۲. نیمه خشک ۳. تازه.

بسته به نوع خرمایی که درخواست می کنید، شرایط نگهداری متفاوت است. خرمای خشک را می توان به مدت ۲۴ ماه در دمای اتاق نگهداری کرد اما خرمای نیمه خشک یا تازه باید در یخچال نگهداری شود. خرماهای نیمه خشک و تازه در صورت نگهداری در یخچال به مدت ۲۴ ماه کیفیت خود را حفظ می کنند.

انواع خرمای ایرانی

انواع خرمای ایرانی - قیمت خرما در ایران - بهترین عرضه کننده خرما مضافتی_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

خرمای سایر:
خرمای ایرانی سایر بین بسیاری از کشورهای اروپایی شناخته شده است. خرمای سایر نیمه خشک است و ۱۸-۱۰ درصد رطوبت دارد. محدوده رنگ این نوع خرما بین قهوه ای و قهوه ای تیره است.

خرمای مضافتی:
خرمای تازه مضافتی از قهوه ای تیره تا سیاه متغیر است. خرمای مضافتی بسته به رطوبت و اندازه در درجات مختلفی دسته بندی می شود.

خرمای زاهدی:
خرمای زاهدی نسبت به سایر خرماها رطوبت کمتری دارد و رطوبت آن زیر ۱۴ درصد است. خرمای زاهدی ایران به دلیل داشتن قند کم مناسب برای افراد دیابتی و ارزش غذایی بسیار محبوب است. خرماهای زاهدی را می‌توان از نظر رنگ به دو گروه تقسیم کرد: ۱. رنگ روشن که در اصل رنگی کهربایی یا کرمی است. ۲. تیره که می‌تواند قهوه‌ای تیره باشد.

خرمای کبکاب:
خرمای کبکاب دارای طعمی شیرین و طعمی است که بیشتر برای مردم شرقی مناسب است. خرمای کبکاب ایرانی در گرمسیری ترین نقاط ایران می روید. این نوع خرما دارای مقدار زیادی شهد است که برای شربت خرما استفاده می شود. کبکاب جزو خرماهای نیمه خشک است و رنگ قهوه ای تیره مشخصی دارد.

خرمای ربی:
خرمای ربی یکی از محبوب ترین انواع خرمای ایرانی است. خرمای ربی ایرانی با رطوبت ۱۲ تا ۱۶ درصد در رده خرمای نیمه خشک قرار دارد. این خرمای بلند قهوه ای تیره یا قهوه ای مایل به قرمز تیره و پوست نازکی دارد. این نوع خرما نسبتاً باریک و دارای پوستی چروکیده است.

خرمای پیارم:
خرمای پیارم که با نام خرمای شکلاتی نیز شناخته می شود یکی از بهترین خرماهای نیمه خشک دنیاست. یکی از لوکس ترین و گران ترین خرماهای دنیاست. خرمای پیارم ایرانی به عنوان یکی از بهترین خرماهای ایران ثبت شده است و شکل و طعمی منحصر به فرد دارد. کمتر از ۱۵ درصد رطوبت دارد. رنگ خرمای پیارم ایرانی پوستی تیره و تقریباً مشکی دارد. خرمای پیارم نسبتاً باریک با پوستی چروکیده است.

ارزش غذایی خرمای ایرانی

ارزش غذایی خرمای ایرانی_ قیمت خرما در ایران - شرکت تجارت پویا(شادیز)

خرمای ایرانی سرشار از آهن، قند طبیعی و یک میان وعده سالم برای بدن است. خرمای ایرانی منبع بسیار خوبی از مواد مغذی مختلف از جمله کلسیم، منیزیم، پتاسیم، ویتامین هایی مانند ویتامین A، ویتامین B، ویتامین C و غیره است.

خرما یک منبع انرژی عالی است. می توانید روزانه یک مشت خرما که به تعداد تقریبی ۱۰۰ گرم است مصرف کنید.

۳.۵ اونس از این خرما که تقریباً ۱۰۰ گرم است، ۲۷۷ کالری، ۷ گرم فیبر، ۷۵ گرم کربوهیدرات، ۲ گرم پروتئین دارد.

استفاده از خرما در برنامه غذایی روزانه:
از آنجایی که خرما منبع خوبی از فیبر، پروتئین و انرژی است، می تواند عملکرد مغز شما را تقویت کند. چند نمونه از استفاده های خرما در رژیم غذایی روزانه ما در زیر ذکر شده است:

− یک میان وعده عالی
− به عنوان ماده اولیه مصرف قنادی و رب خرما در نظر گرفته می شود
− یک شیرین کننده طبیعی عالی

قیمت خرما در ایران

قیمت خرما در ایران _شرکت تجارت پویا(شادیز)

قیمت خرما در ایران بستگی به نوع خرمای ایرانی مورد درخواست شما دارد. عوامل زیادی مانند نوع خرما، درصد رطوبت و اندازه و کیفیت آن می تواند بر قیمت خرما در ایران تأثیر بگذارد.

قیمت خرما مضافتی در ایران

قیمت خرما مضافتی در ایران با توجه به کیفیت و مشخصات آن متفاوت است. مضافتی یکی از گران ترین خرمای ایران است. بهترین قیمت خرمای مضافتی در ایران را از شرکت تولیدی و بازرگانی تجارت پویا( شادیز) دریافت کنید.

بهترین عرضه کننده خرما ایرانی

بهترین عرضه کننده خرما ایرانی

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بهترین عرضه کنندگان خرما در ایران و تولید کننده انواع آجیل و خشکبار صادراتی در ایران فعالیت می نماید.

ما متعهد هستیم که محصولات تولید شده با بالاترین استانداردهای سلامت و کیفیت را در اختیار شما قرار دهیم. برای ثبت سفارش خرید خرماهای روز دنیا با درجه کیفیت بالاتر می توانید با کارشناسان ما در مجموعه شادیز تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

خرما

ارزش غذایی خرمای ایرانیانواع خرما ایرانیبهترین خرما ایرانیبهترین عرضه کننده خرما در ایرانتامین کننده خرما در ایرانتوزیع عمده خرماتولید کننده خرما ایرانیتولید کننده و صادرکننده خرماتولید و صادرات خرما ایرانیخرمای ارگانیک ایرانخرمای شادیزخرمای صادراتی ایرانخرید آنلاین خرماخرید خرما ایرانیخرید خرما مضافتیخرید خرمای ارگانیکخرید عمده خرماخواص خرماشرکت خشکبار شادیزشرکت صادرات خرماشرکت صادرکننده خرما ایرانیصادر کننده خرما ایرانیصادرات انواع خرماصادرات انواع خرما ایرانیصادرات خرماصادرکنندگان خرما در ایرانعرضه خرما صادراتیعرضه کنندگان خرما در ایرانعرضه کننده خرما ایرانیعرضه کننده خرما در ایرانعرضه کننده خرمای ارگانیکعرضه کننده خرمای پیارمعرضه کننده خرمای ربیعرضه کننده خرمای زاهدیعرضه کننده خرمای کبکابعرضه کننده خرمای مضافتیفروش خرما ایرانیفروش خرما صادراتیفواید خرماقیمت خرماقیمت خرما ایرانیقیمت خرما پیارمقیمت خرما در ایرانقیمت خرما زاهدیقیمت خرما سایرقیمت خرما صادراتیقیمت خرما مضافتیقیمت خرمای مضافتیکارخانه خرمای شادیزلیست قیمت خرمامحصولات خرما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *