صادرکننده کشمش طلایی به دبی – عرضه کننده انواع خشکبار ایرانی

صادرکننده کشمش طلایی به دبی - عرضه کننده انواع خشکبار ایرانی_ شرکت شادیز

صادرکننده کشمش طلایی به دبی – عرضه کننده انواع خشکبار ایرانی:مجموعه شادیز به عنوان یکی از معتبر ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان انواع کشمش ایرانی محصولات خود را با کیفیت و ظرفیت تولید بالا به مشتریان در سراسر جهان  ارائه می دهد.

صادرکننده کشمش طلایی به دبی – عرضه کننده انواع خشکبار ایرانی

بر اساس آمار صادرات، کشمش ایرانی در سال های اخیر از جمله کالاهای صادراتی به دبی بوده است. تنها شرکت های مستقر در امارات سالانه حداقل ۷۰۰ کانتینر کشمش طلایی کاشمر و کشمش انگوری بناب خریداری می کنند. برای خرید مستقیم این محصول از کارخانه و استعلام قیمت با مدیر فروش شرکت شادیز تماس بگیرید. قیمت روز کشمش را می توانید به ریال، دلار و درهم دریافت نمایید.

امارات یکی از مهم ترین خریداران کشمش مرغوب ایرانی است.
البته خود امارات جمعیت زیادی برای مصرف کشمش ندارد و بیشتر این محصول برای صادرات مجدد به کشورهای دیگر استفاده می شود.
شرکت ها و نمایندگان کشورهای مختلف در امارات به تجارت این محصول می پردازند.
دفاتر بسیاری از این شرکت های بین المللی به ویژه شرکت های هندی برای خرید کشمش ایرانی در شهرهای امارات وجود دارد.

اکثر این شرکت ها در شهرها و بنادر تجاری زیر دفتر دارند:

  • دبی
  • شارجه
  • عجمان
  • ابوظبی
  • العجبان

شرکت تجارت پویا(شادیز) از شرکت های فعال در زمینه تولید و بسته بندی آجیل و خشکبار در ایران است. مجموعه شادیز به عنوان یکی از معتبر ترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان انواع کشمش ایرانی محصولات خود را با کیفیت و ظرفیت تولید بالا به مشتریان در سراسر جهان  ارائه می دهد.

از جمله خدمات شادیز برای مشتریان کشمش ایرانی در دبی:

  • ارائه محصول با کیفیت عالی و طبق استاندارد های جهانی
  • ارائه بسته بندی های متنوع
  • درج برچسب اختصاصی بر روی بسته بندی طبق درخواست مشتری
  • دارا بودن شرکت و نمایندگی در دبی-امارات جهت دسترسی آسان تر مشتریان به محصولات

فروش انواع کشمش طلایی در بازار امارات

فروش انواع کشمش طلایی در بازار امارات_صادرکننده کشمش طلایی به دبی - عرضه کننده انواع خشکبار ایرانی_ شرکت شادیز

کشورهای عربی مانند ترکیه، روسیه، اوکراین و گرجستان مهمترین مشتریان کشمش ایرانی هستند.

همانطور که گفته شد، در این میان امارات و شهر دبی بیشترین میزان واردات کشمش از ایران را دارند.
کشورهای عربی بیشتر از کشمش طلایی مصرف می کنندو به همین دلیل اکثر محصولات کشمش طلایی در شهرهای کاشمر، بناب، ملکان و ملایر ایران به این کشورها ارسال می شود.کشمش طلایی از انگور بدون هسته تهیه می شود.

کشمش طلایی به دلیل رنگ و ظاهر خاصی که دارد و همچنین مشتریان دائمی که همیشه آن را می خواهند یکی از انواع کشمش محبوب و پرطرفدار است.
برای صادرات به کشورهای خاص و مصارف لوکس، کشمش طلایی را می توان حداقل دو بار شسته و با کیفیت بسیار بالا دسته بندی و بسته بندی کرد.
ایران یکی از شناخته شده ترین کشورها در زمینه تولید کشمش طلایی است و این نوع کشمش را به کشورهای اروپایی و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می کند.
مصر و پاکستان نیز مشتریان جدیدی در این زمینه هستند که توجه به آنها گامی مثبت در صادرات کشمش طلایی ایران است.

قیمت روز کشمش ایرانی

قیمت روز کشمش ایرانی_ صادرکننده کشمش طلایی به دبی - عرضه کننده انواع خشکبار ایرانی_ شرکت شادیز

اگر می خواهید از قیمت ها مطلع شوید، می توانید به نکات زیر توجه کنید:

− همه قیمت ها در ابتدای فصل کشمش، در ماه مهر یا آذر به روز می شوند.
− میزان کشمش تولیدی در ایران واقعا سخت است. شرایط جغرافیایی برخی از نقاط ایران امکان پرورش انواع انگور عالی و متعاقب آن کشمش کامل را فراهم می کند.
− وقتی همه عوامل برای پرورش انگور مناسب باشد، میزان کشمش تولیدی افزایش می‌یابد و این امر خوشبختانه منجر به کسر قیمت‌ها می‌شود.
− هر فصل با افزایش قیمت (۲۵ درصد) مواجه هستیم که طبیعی به نظر می رسد زیرا مواد اولیه تولید کشمش هر سال افزایش می یابد.

مشتریان مستقر در امارات- دبی می توانند برای اطلاع از قیمت روز کشمش با کارشناسان شرکت شادیز ارتباط برقرار نمایند.

⇐ تماس با ما

آجیل و خشکبارکشمش

بازرگانی خشکبار شادیزبازرگانی کشمش شادیزبسته بندی کشمشتامین کننده کشمش ایرانیتولید کننده کشمش ایرانیتولید و صادرات کشمشخرید عمده کشمش طلاییخرید کشمشخرید کشمش ایرانیخرید کشمش ایرانی در ابوظبیخرید کشمش ایرانی در اماراتخرید کشمش ایرانی در دبیخرید کشمش صادراتیخرید کشمش طلایی کاشمرخرید مستقیم کشمش از ایرانخرید مستقیم کشمش طلاییسایز بندی کشمششرکت صادرکننده خشکبارشرکت کشمش و خشکبار شادیزصادرات خشکبار به دبیصادرات کشمشصادرات کشمش به امارتصادرات کشمش به دبیصادرات کشمش به عمانصادرات کشمش به قطرصادرات کشمش به کشورهای عربیصادرات کشمش به کویتصادرات کشمش طلاییصادرات کشمش طلایی کاشمرصادرکنندگان کشمش ایرانیصادرکننده خشکبار ایرانیصادرکننده خشکبار به دبیصادرکننده کشمشصادرکننده کشمش ایرانصادرکننده کشمش به اماراتصادرکننده کشمش به دبیصادرکننده کشمش طلاییعرضه کشمش در دبیعرضه کشمش طلایی در اماراتعرضه کننده انواع خشکبار ایرانیعرضه کننده انواع کشمش ایرانیعرضه کننده خشکبار ایرانیعرضه کننده کشمش ایرانیعرضه کننده کشمش طلاییفروش انواع کشمش در بازار اماراتفروش انواع کشمش طلاییفروش کشمش در اماراتفروش کشمش طلایی کاشمرقیمت انواع کشمش ایرانیقیمت روز کشمشقیمت روز کشمش ایرانیقیمت کشمشقیمت کشمش در اماراتقیمت کشمش در دبیقیمت کشمش صادراتیقیمت کشمش طلاییقیمت کشمش طلایی ملکانکارخانه تولید کشمش در ایرانکارخانه کشمش در ایرانکارخانه کشمش شادیزکشمش طلایی ایرانکشمش طلایی بنابکشمش طلایی پلوییکشمش طلایی تاکستانکشمش طلایی صادراتیکشمش طلایی قلمیکشمش طلایی کاشمرکشمش طلایی ملکاننمایندگی فروش کشمش ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *