خرید و فروش بادام مامایی ارزان _ بازرگانی شادیز

خرید و فروش بادام مامایی ارزان

خرید و فروش بادام مامایی ارزان _ بازرگانی شادیز با کیفیت ترین بادام مامایی ایران را با ارزانترین قیمت بصورت مستقیم به فروش می رساند.

خرید و فروش بادام مامایی ارزان

بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین و بهترین نمونه های بادام ایرانی است و طرفداران زیادی دارد. اگر قصد خرید و فروش بادام مامایی را دارید با شرکت بازرگانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ویژگی های بادام مامایی

یکی از مرغوبترین بادام های تولید شده در ایران،بادام مامایی است که از آن جهت صادرات به کشورهای مختلف استفاده می شود. درخت بادام مامایی از ارقام دیر گل است و مقاومت بالایی در برابر بیماری ها و آفات دارد. میوه این درخت زود رس است که پوست چوبی سخت و مغز ترد و لذیذی دارد.

مغز بادام مامایی از نظر طعم،رنگ و چربی بسیار مرغوب می باشد. این بادام مغز صد در صد شیرین و درصد دوقلویی بالایی دارد. از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی،بهداشتی و صنایع روغن گیری استفاده می شود.

منشا تولید بادام مامایی استان چهار محال بختیاری در ایران می باشد. بادام مامایی تنها در ایرن استان و در مناطق حاشیه زاینده رود مانند منطقه سامان و اطراف اصفهان تولید می گردد

فروش و صادرات بادام مامایی

بادام مامایی به عنوان مرغوبترین بادام تولید شده در ایران از فروش و صادرت پر رونقی برخوردار می باشد. بیشترین حجم از صادرات بادام مامایی به کشور هندوستان انجام می شود. تجار هندی هر ساله حجم بالایی از بادام مامایی را از ایران خریداری می نمایند.

علاوه بر هند بادام مامایی در دیگر کشورها نیز طرفداران بسیاری دارد از جمله کشورهای خواهان بادام مامایی عبارتند از:

ترکیه

روسیه

امارات

قطر

کویت

عراق

و کشورهای اروپایی

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین مرکز خرید،فروش و صادرات بادام مامایی در ایران،آماده ارائه انواع بادام مامایی با  ارزانترین قیمت  و همکاری با تولید کنندگان و صادر کنندگان این محصول می باشد.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات این محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی ارزانخرید فروش بادام مامایی ارزانخرید و فروش بادام ارزانخرید و فروش بادام مامایی ارزانفروش بادام مامایی ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *