صادرات پسته دهن بست و کال به ژاپن _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات پسته دهن بست و کال به ژاپن

صادرات پسته دهن بست و کال به ژاپن _ شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته دهن بست و کال را با کمترین درصد آفلاتوکسین به کشور ژاپن صادر می نماید.

صادرات پسته دهن بست و کال به ژاپن

کشور ژاپن به عنوان یکی از بزرگترین خریداران پسته ایران هر ساله حجم زیادی از این محصول را از ایران خریداری می نماید. پسته جزء سه محصول صادراتی مهم از ایران به این کشور است.

مهم ترین پارامتر برای صادرات پسته به ژاپن بحث سلامت پسته در رابطه با میزان آفلاتوکسین است. کشورهایی مانند ژاپن و کشورهای اروپایی در رابطه با بهداشت مواد غذایی  قوانین سختگیرانه ای دارد به همین دلیل بیشتر پسته های دهن بست و کال را از ایران خریداری می نمایند.

اما دلیل تمایل تجار ژاپنی برای خرید این دو نوع پسته چیست؟

پسته دهن بست: پسته دهن بست به پسته ای می گویند که پوست استخوانی اطراف مغز آن بر روی درخت بسته باقی مانده و باز نشده است. این نوع پسته مغز سالم و درصد آلودگی بسیار پایینی دارد و یا اصلا ندارد. کشورهای اروپایی و ژاپن از خریداران اصلی این نوع پسته می باشند.

پسته کال: پسته کال یا همان پسته نارس به دلیل برداشت زود هنگام پوست استخوانی آن باز نشده است.از همین رو از نظر بهداشتی سالم است و هیچ گونه آلودگی ندارد. این نوع پسته مغز بسیار سبز و با کیفیتی دارد.

قیمت پسته ایران در ژاپن

پس از سلامت پسته دومین عامل مهم برای صادرات پسته به ژاپن قیمت پسته است. قیمت پسته دهن بست و کال بر اساس پارامترهای متفاوتی نسبت به پسته های خندان تعیین می گردد که عبارتند از:

گرم مغز پسته : برای محاسبه گرم مغز پسته ابتدا ۱۰۰ گرم از پسته دهن بست را اندازه گیری می کنند. سپس پسته ها را شکسته و مغز آن را وزن می کنند. وزن مغز به دست آمده گرم مغز پسته است.

نوع پسته: با توجه به اینکه انواع مختلف پسته از نظر رنگ مغز و سایز با یکدیگر متفاوت می باشند،قیمت آن ها نیز متفاوت است.

البته عوامل اقتصادی مانند قیمت ارز،نوسانات بازار و میزان عرضه و تقاضا نیز بر قیمت این دو نوع پسته تاثیر گذار است.

خرید پسته جهت صادرات به ژاپن

همانطور که گفتیم دو نوع پسته دهن بست و کال بیشترین میزان صادرات به کشور ژاپن را به خود اختصاص داده است. بهترین روش برای خرید این دو نوع پسته خرید از ترمینال های ضبط پسته است. ترمینال های ضبط پسته مراکز اصلی تولید و فروش دست اول این دو نوع پسته می باشند.

شرکت بازرگانی شادیز با دارا بودن چندین ترمینال ضبط پسته در مناطق مختلف ایران،آماده ارائه انواع پسته جهت صادرات به این کشور می باشد.

هم اکنون جهت خرید و صادرات این محصول با مدیر فروش مجموعه شادیزدر ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

پسته

خرید پسته جهت صادرات به ژاپنصادرات پسته به ژاپنصادرات پسته دهن بست به ژاپنصادرات پسته دهن بست و کالصادرات پسته دهن بست و کال به ژاپنصادرات پسته کال به ژاپنقیمت پسته ایرانقیمت پسته ایران در ژاپنقیمت پسته در ژاپن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *