صادرات مغز بادام پوست نازک ایرانی _ شرکت شادیز

صادرات مغز بادام پوست نازک ایرانی

صادرات مغز بادام پوست نازک ایرانی _ شرکت شادیز انواع مغز بادام درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

صادرات مغز بادام پوست نازک ایرانی

یکی از با کیفیت ترین نمونه های مغز بادام ،مغز بادام پوست نازک با همان مغز بادام محب است . بادام پوست نازک یا بادام پوست کاغذی بر خلاف دیگر انواع بادام مانند بادام سنگی پوست نازک تر و درصد مغز بیشتری دارد. مغز این بادام بسیار ترد و خوش طعم است و نیز ارزش تغذیه ای بسیار بالایی دارد.

مغز بادام کاغذی از مغز بادام مامایی،ربیع و سنگی نیز درشت تر است به همین دلیل گزینه مناسبی جهت صادرات به کشورهای مختلف می باشد.مغز بادام های ایرانی برخلاف بادام های خارجی که تراریخته هستند کاملا طبیعی می باشند از این رو متقاضیان بسیاری دارند.

فواید مغز بادام و مصارف آن

مغز بادام با یک پوست بسیار نازک قهوه ای رنگ پوشیده شده و از دو لپه بزرگ سفید و روغنی تشکیل شده است. مغز بادام روغن فراوانی دارد از این رو از آن در صنایع دارویی،بهداشتی و صنایع روغن گیری استفاده می شود.البته چربی موجود در بادام از نوع غیر اشباع است و به کاهش کلسترول بد خون و سلامتی بدن کمک می کند.از مغز بادام هم چنین به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و تنقلات و به عنوان یک میان وعده سالم نیز استفاده می شود. بادام منبعی غنی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به حفظ سلامتی و تقویت بدن کمک فراوانی می کند.

مغز بادام درجه یک ایرانی به کشورهای مختلف دنیا صادر می گردد . از مهم ترین کشورهای خریدار مغز بادام  ایران عبارتند از:

ترکیه

روسیه

هند

افغانستان

ارمنستان

کشورهای عربی

کشورهای اروپایی

علاوه بر مغز بادام پوست نازک دیگر انواع مغز بادام از جمله مغز بادام مامایی،مغز بادام سنگی و .. نیز از بازار صادراتی پر رونقی برخوردار می باشند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام،مغز بادام و سایر مشتقات آن را بصورت عمده و با بسته بندی های مختلف به کشورهای گوناگون صادر می نماید.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام پوست کاغذی

صادرات مغز بادام پوست نازکصادرات مغز بادام پوست نازک ایرانیمغز بادام پوست نازک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *