بازار فروش خشکبار ایرانی در هند

بازار فروش خشکبار ایرانی در هند

بازار فروش خشکبار ایرانی در هند _  یکی از فعالیت های عمده شرکت شادیز فروش انواع خشکبار درجه یک ایرانی با  قیمت مناسب در بازار کشور هند است.

بازار فروش خشکبار ایرانی در هند

هند یکی از کشورهایی است که به دلیل جمعیت بسیار زیاد و وسعت بالای خود بسیاری از مواد اولیه را از دیگر کشورها تامین می کند.

این کشور یکی از بهترین مناطق دنیا جهت فروش و عرضه انواع خشکبار ایرانی نظیر پسته و فرآورده های آن، بادام مامایی، کشمش، خرما و سایر محصولات می باشد.

از آن جایی که این کشور در نزدیکی ما واقع شده است فروش انواع خشکبار ایرانی نیز در این منطقه از آسیا از رونق بسیار بالایی برخوردار است.

به طور کلی هند یکی از مراکز اصلی فروش انواع آجیل و خشکبار صادراتی ایران می باشد.مردم این کشور علاقه بسیار زیادی به شیرینی های سنتی دارند و در غالب مواد غذایی آن ها از خشکبار ایرانی استفاده می شود.

این کشور هر ساله حجم بسیار بالایی از خشکبار مورد نیاز خود را به صورت عمده از ایران تامین می کند.

یکی از پارامترهای قابل توجه تجار و خریداران هندی قیمت محصول است. تجار این کشور بیشتر تمایل به خرید محصولات با قیمت های رقابتی و مناسب دارند به همین دلیل ترجیح می دهند کالاهای مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از تامین کنندگان اصلی تهیه کنند.

بازار فروش خشکبار ایرانی در هند

کارخانه های متعددی در زمینه تامین و صادرات خشکبار فعالیت می کنند. حال سوال اینجاست که چگونه می توان برای تهیه این محصولات با تامین کنندگان اصلی ارتباط گرفت؟

گروه تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز؛ یکی از شرکت هایی است که در زمینه فروش و صادرات انواع خشکبار ایرانی به هند فعالیت می نماید.

این مجموعه انواع خشکبار با کیفیت ایرانی را با مناسب ترین قیمت ها و به هر میزان در طول سال برای کشورهای مختلف به ویژه هند تامین می نماید.

تجار عزیز می توانند برای خرید این محصولات با واحد فروش و بازرگانی خشکبار شادیز ارتباط برقرار نمایند.

نحوه ارسال کالا به هند:

 

نحوه ارسال کالا به هند:

کالاهای صادراتی را می توان با روش های حمل و نقل مختلف به کشور هند صادر کرد. برخی از کالاها به صورت دریایی با کشتی و برخی دیگر به صورت  هوایی و یا زمینی وارد کشور هند می شود.

در واقع نحوه ارسال کالا تا حدود بسیار زیادی به نوع درخواست مشتری و نوع محصول مورد نظر بستگی دارد.

صادر کنندگان ایرانی معمولا خشکباری مانند پسته، مغز پسته و.. را از طریق گمرک بندر عباس به به بندر ناواشیوا  در هند ارسال می کنند.

پس از آن از ناواشیوا تا هر شهری در کشور هند از طریق خطوط ریلی این مسیر طی می شود. به طور کلی هزینه ارسال کالا به کشور هند بسیار ارزان می باشد و علت آن هم وجود خطوط ریلی زیاد در این مسیر است.

برای ارسال خشکبار به هند نیز از انواع بسته بندی ها استفاده می شود؛ که انتخاب نوع آن نیز مطابق با درخواست خریداران انجام می شود. بهترین نوع بسته بندی برای ارسال خشکبار به هند بسته بندی وکیوم شده است زیرا این نوع بسته بندی از آسیب های ناشی از حرارت و آفات به محصول جلوگیری می کند.

مجموعه بازرگانی شادیز مجموعه ای است که به شکل متمرکز در زمینه فروش، صادرات و عرضه انواع پسته، بادام ، کشمش و سایر خشکبار ایرانی فعالیت می کند.

این مجموعه انواع خشکبار را با توجه به نیاز بازار هدف و درخواست مشتریان تولید، فرآوری و بسته بندی کرده و با قیمت های رقابتی در کشورهای مختلف عرضه می نماید.

جهت مشاوره، خرید و دریافت قیمت محصولات می توانید با مشاورین شرکت خشکبار شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

 

 

 

آجیل و خشکبار

آجیل و خشکبار شادیزبازار خشکبار ایرانیبازار خشکبار در هندبازار فروش خشکباربازار فروش خشکبار ایرانیخشکبار ایرانیخشکبار ایرانی در بازار هندخشکبار شادیزصادرات خشکبار به هندفروش خشکبارفروش خشکبار ایرانیفروش خشکبار ایرانی در هندفروش خشکبار در هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *