فروش مستقیم مغز پسته در کشورهای عربی

فروش مستقیم مغز پسته در کشورهای عربی

فروش مستقیم مغز پسته در کشورهای عربی _ مغز پسته که از مهم ترین فرآورده های پسته ایران است به صورت مستقیم و با قیمت های مناسب در کشورهای عربی به فروش می رسد.

فروش مستقیم مغز پسته در کشورهای عربی

مغز پسته یکی از مهمترین فرآورده های پسته ایران است؛ که طرفداران زیادی در کشورهای مختلف خارجی از جمله کشورهای عربی دارد.

عرضه مستقیم انواع مغز پسته ایران در حجم عمده و با قیمت مناسب در بازار کشورهای عربی توسط گروه بازرگانی خشکبار شادیز انجام می شود.

پسته و مغز پسته از آجیل های مورد علاقه مردم در کشورهای عربی است. مغز پسته به عنوان اصلی ترین فرآورده پسته برای بازرگانان و تجار این کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

انواع پسته های ایرانی نظیر پسته اکبری و احمد آقایی به دلیل ظاهر لوکس و دارا بودن مغز درشت طرفداران بسیاری در کشورهای عربی دارد.  انواع مغز پسته های ایرانی نیز برای دو منظور زیر به کشورهای عربی صادر می گردد:

  1. فروش در بازارهای داخلی
  2. صادرات مجدد به سایر کشورها مانند کشورهای اروپایی و آسیایی

فروش مستقیم و بدون واسطه این محصول، سبب کاهش قیمت تمام شده محصول برای تجار و خریداران می گردد.

کشورهای عربی خریداران اصلی پسته و مغز پسته های ایرانی هستند که سالانه حجم بسیار بالایی از این محصولات را خریداری می کنند. عمان، امارات، کویت، قطر و… از این جمله اند.

مجموعه بازرگانی شادیز با فروش مستقیم محصولات خود در تناژ بالا، این محصولات را با مناسبترین قیمت ها به خریداران عزیز در کشورهای عربی ارائه می دهد.

صادرات مغز پسته مرغوب و درجه یک ایرانی

صادرات مغز پسته مرغوب و درجه یک ایرانی

کشورهای حوزه ی خلیج فارس مانند امارات، قطر، کویت، عمان و.. از خریداران بالقوه خشکبار صادراتی ایران به ویژه انواع مغز پسته هستند.

برای صادرات مغز پسته به کشورهای عربی معمولا از نمونه های درجه یک و مرغوب با بسته بندی های مناسب استفاده می شود.

کوتاهی مسیر صادراتی بین ایران و کشورهای عربی یکی از دلایل افزایش صادرات خشکبار ایرانی مانند پسته و مغز پسته به این کشورها می باشد.

گروه بازرگانی خشکبار شادیز، در نظر دارد تا با فروش مستقیم انواع مغز پسته با قیمت مناسب، با تجار و بازرگانان فعال در بازار کشور های عربی و سایر کشورها همکاری نماید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید محصول می توانید با مشاورین شرکت شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

مغز پسته

انواع مغز پسته ایرانیبازرگانی مغز پسته شادیزپسته شادیزخشکبار شادیزصادرات مغز پستهصادرات مغز پسته ایرانیفروش مستقیم پستهفروش مستقیم مغز پستهفروش مغز پستهفروش مغز پسته در کشورهای عربیمغز پسته ایرانیمغز پسته درجه یک ایرانیمغز پسته شادیزمغز پسته مرغوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *