قیمت پسته ایران در آلمان _ شرکت بازرگانی شادیز

قیمت پسته ایران در آلمان

persian nuts, Kale ghouchi pistachio


قیمت پسته ایران در آلمان _ شرکت بازرگانی شادیز، انواع پسته و مغز پسته ایرانی را قیمت مناسب به آلمان و سایر کشورهای اروپایی صادر می نماید.

قیمت پسته ایران در آلمان

کشورهای اتحادیه اروپا یکی از مهم ترین مقاصد انواع پسته صادراتی ایران می باشد. صادرات پسته به آلمان به عنوان بزرگترین خریدار پسته ایران در اروپا از رونق بسیار بالایی برخوردار است. قیمت پسته در آلمان معمولا توسط مراکز و شرکت های صادر کننده پسته به اروپا تعیین می گردد.

مهمترین استاندارد صادرات پسته به اروپا

قیمت پسته ایران در آلمان

بازار پسته اروپا به عنوان یکی از بهترین بازارهای پسته ایران شناخته می شود.که شرکت ها و تجار بسیاری تمایل به حضور در این بازار دارند. اما قوانین سختگیرانه صادرات پسته به این کشورها،کار را برای تجار سخت کرده به صورتی که بسیاری از آن ها از صادرات به این کشورها منصرف می شوند.

مهم ترین استاندارد مورد نیاز برای صادرات پسته به کشورهای اتحادیه اروپا،استاندارد آفلاتوکسین است. و لازم است قبل از ارسال بار پسته به کشورهای اروپایی،گواهی های استاندارد آفلاتوکسین مورد نیاز آن ها اخذ شود.

نحوه دریافت استاندارد آفلاتوکسین مورد تایید اروپا

اتحادیه اروپا در مورد بهداشت و سلامت مواد غذایی وارداتی به کشورهای عضو آن از قوانین بسیار سختگیرانه ای برخوردار است. در مورد پسته هم این موضوع صدق می کند و مهم ترین موضوع در مورد سم آفلاتوکسین می باشد.

در پسته ایران به دلیل استفاده زیاد کشاورزان از سموم شیمیایی و شرایط فرآوری و نگهداری نه چندان مناسب این سم دیده می شود. از این رو در مورد پسته ایران این قوانین سختگیرانه به شدت اجرا می شود و در گمرک های ورودی این کشورها،پسته به طور دقیق مورد آزمایش قرار می گیرد.

برای دریافت گواهی استاندارد آفلاتوکسین باید به آزمایشگاه های مورد تایید کشورهای اروپایی مراجعه نمود. این آزمایشگاه ها در سه شهر تهران،رفسنجان و کرمان قرار دارد. دو آزمایشگاه مرجعان خاتم تهران و علوم تحقیقات رفسنجان در این زمینه بسیار مطرح می باشند.

فروش پسته در آلمان

قیمت پسته ایران در آلمان

کشور آلمان بزرگترین خریدار انواع پسته و مغز پسته ایران در بین کشورهای اروپایی است. به صورتی که میزان صادرات پسته به آلمان تقریبا حدود ۳ هزار تن در سال است و ارز آوری بسیار زیادی برای کشور دارد.

در بین کشورهای اروپایی کشور آلمان خریدار گران ترین پسته و کشور ایتالیا خریدار ارزان ترین نوع پسته می باشد. از این رو برای فعالیت در بازار آلمان به عنوان یک کشور کیفیت محور ارائه انواع پسته و مغز پسته درجه یک بسیار حائز اهمیت است.

برای ارسال پسته به کشورهای اروپایی ،مهم ترین نکته اطلاع از قوانین و استاندارد های مورد نیاز آنها می باشد. از این رو ارتباط با شرکت ها و مراکزی که تجربه صادرات پسته به این کشورها را داشته باشند بسیار مهم است.

بهترین راه برای صادرات پسته به کشورهای اروپایی ارتباط با مراکز صادرات پسته به اروپا است. شرکت بازرگانی شادیز به عنوان مرکز اصلی صادرات پسته ایران به اروپا، و دارا بودن تجربه چندین ساله در این زمینه،آماده ارائه خدمات و همکاری با شما عزیزان می باشد.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصول همچنین دریافت قیمت ها با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته

پسته ایران در آلمانقیمت پسته ایران در آلمانقیمت پسته در آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *