نمایندگی پخش و عرضه پسته ایران در آلمان

نمایندگی پخش و عرضه پسته ایران در آلمان_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

نمایندگی پخش و عرضه پسته ایران در آلمان _ گروه تولیدی و بازرگانی تجارت پویا(شادیز) به عنوان نمایندگی پخش و عرضه پسته ایران در آلمان و سایر کشورهای اروپایی، به صوت تخصصی اقدام به صادرات مستقیم پسته به آلمان می نماید.

نمایندگی پخش و عرضه پسته ایران در آلمان

گروه تولیدی و بازرگانی پسته و خشکبار شادیز به عنوان نمایندگی پخش و عرضه عمده انواع پسته ایران در شهر های مختلف آلمان از جمله برلین،هامبورگ،مونیخ و..فعالیت می نماید.

آلمان یکی از بزرگترین وارد کنندگان پسته ایران در اروپا محسوب می شود. این کشور انواع پسته ایرانی را در حجم های بالا خریداری کرده و پس از بسته بندی اقدام به پخش و عرضه مجدد ان در سایر کشورها مانند اسپانیا، ایتالیا، بریتانیا و هلند می نماید.  این محصول توسط نمایندگی های تولید و عرضه آن در ایران به آلمان فروخته می شود.
بیشترین حجم  پسته ایران در استان های کرمان، خراسان، فارس و یزد تولید می شود. انواع پسته تولیدی در این استان ها عبارتند از:

  1. پسته اکبری
  2. پسته احمد آقایی
  3. پسته کله قوچی
  4. پسته فندقی
  5. پسته بادامی

نمایندگی های زیادی در رابطه با عرضه مستقیم انواع پسته ایران در آلمان فعالیت ندارند زیرا آلمان از کشورهایی است که قوانین سختگیرانه ای در رابطه با واردات محصولات کشاورزی به ویژه پسته دارد و برای صادرات پسته به این کشور بایستی گواهینامه های مختلفی را اخذ نمود که از مهم ترین آن ها می توان به گواهینامه آفلاتکسین اشاره کرد.

از طرفی پسته باید دارای بسته بندی مناسب و کیفیت بالایی باشد؛ همین موضوع سبب شده که هر گروهی به راحتی نتواند اقدام به صادرات این محصولات نماید.

گروه تولیدی و بازرگانی تجارت پویا(شادیز) به عنوان نمایندگی پخش و عرضه پسته ایران در آلمان و سایر کشورهای اروپایی، به صوت تخصصی اقدام به صادرات مستقیم پسته به آلمان می نماید.

مزیت بزرگ ما در دسترس بودن همیشگی انواع و کیفیت های مختلف پسته و سایر کالاها است. ما قادریم کالاهای سفارش داده شده را در کوتاه ترین زمان و با گواهی های بهداشتی و کیفی مختلف( به منظور تضمین کامل انطباق محصول با استاندارد اتحادیه اروپا )به مشتریان خود عرضه کنیم.

نحوه ارسال پسته به آلمان

نحوه ارسال پسته به آلمان_نمایندگی پخش و عرضه پسته ایران در آلمان_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

بازرگانان کشور آلمان اغلب خرید پسته از ایران را به صورت عمده و در تناژ های بالا انجام می دهند. اغلب خریداران برای کاهش هزینه ها، این محصول را به صورت فله و در کیسه های ۲۵ و ۵۰ کیلویی درخواست می دهند.

برای ارسال بار پسته از ایران به آلمان، به دلیل مسافت طولانی از راه های زمینی کمتر استفاده می شود و نحوه ارسال پسته به این کشور بیشتر به صورت دریایی است.

حمل دریایی بار پسته به آلمان در کانتینر های ۴۰ فوت و ۲۰ فوت به مقصد هامبورگ ( بزرگترین بندر آلمان ) انجام می شود.

صادرات انواع پسته و فرآورده های آن به آلمان

صادرات انواع پسته و فرآورده های آن به آلمان_نمایندگی پخش و عرضه پسته ایران در آلمان_ شرکت پسته و خشکبار شادیز

همراه با انواع پسته،فرآورده های این محصول نظیر مغز پسته، خلال پسته و پودر پسته نیز در حجم عمده به این کشور ارسال شده و پخش و توزیع می گردند.
بیشتر نمایندگی های پخش و عرضه شادیز در شهر هامبورگ مستقر هستند و می توانند هریک از محصولات درخواستی را حتی در حجم پایین در صورت موجودی از انبار های خود تامین کنند و یا همراه حجم بالای واردات خود متناسب با سفارش به آلمان وارد کرده و به دست شما برسانند.

از این طریق هم خرید مستقیما از ایران انجام شده و هم بهترین ترکیب کیفیت و قیمت محصول را دریافت خواهید کرد.

با خیال راحت خدمات ما را بررسی کنید و برای سفارش محصولات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

 

آجیل و خشکبارپسته

ارسال پسته به آلمانبازار پسته ایرانبازار پسته ایران در آلمانبازار پسته ایران در اروپابازرگانی پسته شادیزپخش پسته ارگانیکپخش و عرضه پسته ایرانپسته درجه یک ایرانیپسته شادیزپسته صادراتی ایرانپسته و خشکبار شادیزتامین کننده پسته صادراتیتوزیع پسته ایران در آلمانتولیدکننده پسته ایرانیتولیدی پسته شادیزخرید پسته از ایرانخرید پسته از نمایندگیخرید پسته ایران در آلمانخرید پسته رفسنجانخرید پسته صادراتیخرید پسته کرمانخرید عمده پستهشرکت پخش و عرضه پسته ایرانشرکت صادرات پستهشرکت صادرات پسته به آلمانشرکت صادرکننده پسته به آلمانشرکت صادرکننده خشکبارصادرات انواع پسته به آلمانصادرات انواع پسته و فرآورده های آنصادرات پسته ارگانیکصادرات پسته ایران به آلمانصادرات پسته به آلمانصادرکننده پسته ایرانصادرکننده پسته به اروپاعرضه پسته ارگانیک در اروپاعرضه پسته ایران در آلمانعرضه پسته در آلمانعرضه پسته صادراتیعرضه کننده پسته ایرانفروش عمده پستهفروش عمده پسته به آلمانقیمت پسته ایرانقیمت پسته ایران در آلمانمخش پسته ایران در آلمانمرکز پخش پستهمرکز پخش پسته ایرانمرکز پخش پسته ایران در آلمانمرکز پخش پسته رفسنجانمرکز تولید پسته ایرانمرکز فروش پسته ایران در اروپانمایندگان عرضه پسته ایرانینمایندگی پسته ایراننمایندگی پسته ایران در اروپانمایندگی پسته رفسنجاننمایندگی پسته کرماننمایندگی صادرات پسته ایراننمایندگی عرضه پسته ایران در آلماننمایندگی فروش پستهنمایندگی فروش پسته ایران در آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *