مرکز تولید و صادرات بادام مامایی _ شرکت شادیز

مرکز تولید و صادرات بادام مامایی

Raw almonds spilling out of small glass bowl


مرکز تولید و صادرات بادام مامایی _ شرکت شادیز، به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تولید،تامین و صادرات بادام مامایی در کشور شناخته می شود.

مرکز تولید و صادرات بادام مامایی

یکی از بهترین راه حل های ارز آوری برای کشورها،صادرات محصولات تولیدی می باشد. لذا همواره صادرات خشکبار در دستور کار تولید کنندگان می باشد چرا که خشکبار ایران از لحاظ قیمت ،در بازارهای جهانی قابل رقابت است و از نظر کیفیت از درجه بالایی برخوردار می باشد.

همانگونه که می دانید کشور ایران دارای اقلیم بسیار مناسبی برای تولید انواع خشکبار می باشد. بادام نیز یکی از مهمترین تولیدات خشکبار ایران می باشد،و همواره این محصول ارزشمند مورد توجه کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی بوده است.

بادام های ایرانی انواع مختلفی دارند که مهم ترین آن ها عبارتند از:

بادام مامایی

بادام سنگی

بادام پوست کاغذی

بادام ربیع

بادام شاهرودی

در بین ارقام بالا بادام مامایی و بادام کاغذی بیشترین حجم از صادرات را به خود اختصاص داده اند. بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین ارقام صادراتی بادام ایران است که به سبب داشتن ارزش غذایی بالا و کیفیت عالی طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف دارد.

یکی از کشورهایی که بادام مامایی تولیدی ایران را در حجم های بالا خریداری می نماید کشور هند است. هند یک فرصت تجاری بی نظیر است چرا که جمعیت هند بسیار بالاست و مردم این کشور بادام را در زنجیره غذایی خود از الزامات مواد غذایی می دانند.

علاوه بر هند کشور های عربی و حوزه خلیج فارس نیز از دیگر خریداران این نوع بادام به شمار می آیند.

صادرات بادام مامایی و ارزش مغز بادام مامایی

ما در شرکت شادیز تولید کننده و تامین کننده سایز های مختلف بادام مامایی برای صادرات هستیم،و آمادگی خود را جهت همکاری با تجار و صادر کنندگان محترم در کشورهای مختلف اعلام میداریم.

قطعا هر کشوری محصولات را به صورت انحصاری تولید می کند،گاهی نیز این تولید انحصاری به دست انسان انجام می شود و گاهی نعمتی خدادادی است.

بادام مامایی یک نعمت خدادادی است. این محصول ارزشمند در حاشیه زاینده رود رشد و تکثیر می کند و با توجه به کیفیت و ارزش بالایی که دارد نظرهای بسیاری را به سمت خود جلب کرده است.

همانطور که گفتیم کشور هند مهم ترین خریدار بادام مامایی است. یکی دیگر از کشورهایی که بادام مامایی را خریداری می کنند و هم زمان به کشورهای دیگر صادر می کنند کشورهای عربی مانند دبی و قطر هستند. این کشور ها با توجه به این که ارزش این بادام را می دانند آن را به صورت عمده و فله از ایران خریداری کرده و در کشور خود فرآوری می کنند و به نقاط مختلف دنیا باز صادرات می نمایند.

شرکت بازرگانی شادیز تولید کننده و تامین کننده بادام مامایی،بادام پوست کاغذی،بادام سنگی و سایر انواع بادام ایرانی است. این مجموعه همچنین علاوه بر امر مهم تولید،فراوری،بسته بندی و صادرات بادام را نیز انجام می دهد.

هم اکنون می توانید جهت دریافت مشاوره و خرید محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام مامایی

تولید بادامتولید و صادرات باداممرکز تولید باداممرکز تولید بادام ماماییمرکز تولید و صادرات باداممرکز صادرات بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *