شرکت های صادرات مغز پسته ایران

شرکت های صادرات مغز پسته ایران

شرکت های صادرات مغز پسته ایران _ گروه بازرگانی خشکبار شادیز به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های صادرکننده مغز پسته ایران ، آماده ارائه بهترین انواع محصولات و  خدمات لازم به تجار بین المللی می باشد.

برای کسب اطلاعات دقیق تر می توانید با کارشناسان این گروه تماس حاصل نمایید.

شرکت های صادرات مغز پسته ایران

شرکت های صادرات مغز پسته در ایران متعدد هستند اما متناسب با کشور هدف استاندارد های صادراتی و شرایط صادرات متفاوت می باشند.
در رابطه با صادرات مغز پسته این مطلب باید متناسب با کشور هدف بررسی شود اما به صورت خلاصه در ادامه بخشی از فعالیت شرکت های مختلف در این زمینه را شرح می دهیم:
شرکت های صادرات مغز پسته ایران به اروپا غالبا مهمترین نکته را بر اساس استاندارد های بهداشتی محصول قرار می دهند، برای اروپا بهترین محصول مغزپسته دهان بسته می باشد که افلاتکسین آن صفر است.
گروه هایی که مغز پسته ایران را به هند صادر می کنند باید به این نکته توجه داشته باشند برای این کشور قیمت بسیار پایین و سالم بودن مغز پسته اهمیت دارد.
محصول صادراتی به کشور های عربی باید سایز درشت و رنگ سبز و گلداری داشته باشد.
انواع مغز پسته ایران برای صادرات استفاده می شوند و تقریبا در تمام کشور های دنیا شناخته شده هستند. هر کشور متناسب با شرایط اقتصادی، بازار عرضه و تقاضا و همچنین موارد استفاده اقدام به خرید یکسری از این انواع می نماید.

 

شرکت های صادرات مغز پسته ایران

بیشتر شرکت های بازرگانی انواع مغز پسته ایران که هم زمان تولید کننده و صادرکننده این محصول می باشند در کرمان، رفسنجان، تهران و مشهد مستقر می باشند.
گروه تولیدی مغز پسته شادیز به عنوان صادرکننده این محصول عمل می کند و از معدود شرکت های بازرگانی تولید کننده ی دست اول این محصول می باشد.
انواع مغز پسته صادراتی ایران بسیار متنوع می باشد اما با این حال موارد زیر بیشتر مورد توجه شرکت های بازرگانی و صادرکننده مغز پسته می باشد:

۱. کالک یا بدون پوست (پوست کنده یا دو پوست)
۲. مغز معمولی گل دار
۳. کال یا نرسیده
۴. جنگلی (ارگانیک)

برای اطلاع بیشتر و نیز اطلاع از قیمت ها با ما در واحد فروش و صادرات مغز پسته شادیز در ارتباط باشید.

مشاوره و فروش

مغز پسته

شرکت صادرات مغز پستهشرکت صادرات مغز پسته ایرانیشرکت صادرات مغز پسته شادیزشرکت های صادرات پسته اشرکت های صادرات پسته ایرانشرکت های صادرات مغز پستهشرکت های صادرات مغز پسته ایرانصادرات پستهصادرات مغز پستهصادرات مغز پسته ایرانمغز پسته ایرانمغز پسته شادیزمغز پسته صادراتی شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *