تامین کننده پسته و بادام ایران برای هند _ شادیز

تامین کننده پسته و بادام ایران برای هند _ شادیز

تامین کننده پسته و بادام ایران برای هند _ بازرگانی شادیز تأمین کننده پسته و بادام درجه یک ایرانی بوده و آماده ارائه خدمات و محصولات به بازرگانان مختلف خارجی به ویژه بازرگانان هندی می باشد.

تامین کننده پسته و بادام ایران برای هند

یکی از مراکز اصلی فروش انواع پسته و بادام صادراتی ایران کشور هند می باشد. از آن جایی که مردم هند توجه زیادی به استفاده از پسته و مغز بادام دارند، تجار هندی تمایل به خرید و فروش به صورت عمده دارند.

یکی از ویژگی های صادراتی پسته ایران برای برخی از انواع آن رنگ سبز مغز آن و همچنین طعم و روغن آن می باشد که باعث شده است پسته ایران برای استفاده در شیرینی جات مناسب باشد و به همین دلیل انواع پسته صادراتی ایران و فرآورده های آن به هند صادر می شود چرا که هندوستان از کشور هایی می باشد که مردم آن علاقه بسیار زیادی به شیرینی های سنتی دارند و در غالب مواد غذایی آن ها از خشکبار ایرانی استفاده می شود.

برای مثال بادام نیز در حجم عمده به هند صادر می شود البته فروش بادام صادراتی ایران به هند در بیشترین حجم مربوط به نوع مامایی یا Mamra Almond می باشد که درصد بالایی از خرید این محصول را از ایران به خود اختصاص داده است.

بادام مامایی از جمله محصولات با کیفیت و صادراتی ایران محسوب می شود که هر ساله در تناژهای بسیار بالا به کشورهای مختلف از جمله هند صادر می گردد. کشور هندوستان اصلی ترین خریدار بادام مامایی ایران است.

نوع بسته بندی فله پسته و بادام مامایی برای حجم های بالا و فروش های عمده به هند عموما به سفارش خریدار وابسته است اما بیشتر پسته و بادام صادراتی ایران در بسته بندی های کارتن ده کیلویی و ترجیحا به صورت وکیوم شده به هند صادر می شود.

صادرات بادام مامایی و صادرات پسته درجه یک ایرانی از عمده فعالیت های شرکت شادیز است.

ما تولید کننده ، تأمین کننده و صادر کننده عمده مغز بادام مامایی و انواع پسته هستیم و توانایی تهیه بادام ایرانی و پسته مرغوب را داریم.

دوستان عزیز ، در صورت تمایل به خرید  پسته و بادام ایرانی به صورت عمده، می توانید با همکاران ما در گروه بازرگانی خشکبار شادیز تماس گرفته و از قیمت ها و شرایط همکاری مطلع شوید.

تماس با ما

بادامپسته

بادامبادام ایرانبادام ایرانی برای هندبادام شادیزبادام مامایی شادیزبزرگترین تامین کننده بادامبزرگترین تامین کننده پستهبزرگترین تامین کننده پسته و بادام برای هندپستهپسته ایرانپسته ایرانی برای هندپسته شادیزپسته و بادامپسته و بادام ایرانپسته و بادام شادیزتامین بادام برای هندتامین پسته برای هندتامین پسته و بادام برای هندتامین کننده بادام ایرانیتامین کننده بادام برای هندتامین کننده بادام مامایی برای هندتامین کننده بادام و پسته ایرانیتامین کننده پسته ایرانیتامین کننده پسته برای هندتامین کننده پسته و بادامتامین کننده پسته و بادام ایرانتامین کننده پسته و بادام برای هندشرکت تامین کننده بادامشرکت تامین کننده پسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *