تامین کننده بادام مامایی در شهرکرد

تامین کننده بادام مامایی در شهرکرد

تامین کننده بادام مامایی در شهرکرد _ مجموعه تولیدی شادیز به عنوان یکی از تامین کننده های بادام مامایی در بازار ایران شناخته می شود.

در این مجموعه انواع بادام و فرآورده های آن به صورت عمده صادرات می شود.

تامین کننده بادام مامایی در شهرکرد

شهرکرد تامین کننده انواع مغز بادام مامایی مرغوب در ایران بوده و حجم تولیدات این شهرستان برای صادرات به چندین کشور کافی است.

شهرکرد بزرگ ترین قطب تولید بادام مامایی در ایران است و حجم تولید انواع بادام علی الخصوص بادام مامایی در این شهرستان به اندازه ای است که نیاز تعداد کثیری از کشور های خریدار بادام ایران را بر طرف می کند.
با توجه به این که این شهرستان در زمینه تولید بادام مامایی فعالیت های زیادی را انجام می دهد در نتیجه تولید مغز بادام مامایی در این منطقه از رونق بالایی برخوردار است.

مغز بادام مامایی در شهرکرد از تامین کنندگان مختلفی بهره برده که این تامین کنندگان با توجه به داشتن تخصص در امر تولید ،سورت و فرآوری بادام آن را برای صادرات محیا می نمایند.

اکثر تامین کننده ها و تولید کننده های بهترین بادام مامایی ایران در استان چهار محال بختیاری ( شهرکرد) مشغول فعالیت هستند.

بادام مامایی یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع بادام تولید شده در ایران است که به سبب دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد از جمله طعم لذیذ، چربی فراوان، رنگ روشن و ارزش تغذیه ای بالا دارای خریداران خاص و ویژه خود در بازار های صادراتی می باشد.

تامین کننده بادام مامایی در شهرکرد

تامین کننده های مغز بادام مامایی برای تولید محصولی باکیفیت بالا باید از بادام هایی استفاده کنند که مغز بادام آن دارای ویژگی های زیر باشد:

  1. طعم خوب
  2. رنگ روشن
  3. چربی فراوان
  4. بدون چروکیدگی و خرد شدگی
  5. سایز درشت

مغز بادام مامایی باید این ویژ گی ها را داشته باشد تا حجم فروش و صادرات آن به صورت چشم گیری افزایش یابد.

مغز بادام مامایی اغلب به کشور هایی همچون هند و کشورهای عربی نظیر امارات، قطر و کویت صادرات می شود.

در کشور هند دو محصول بادام و پسته و در کنار آن فرآورده های این دو محصول به شدت طرفدار دارد و این باعث شده تا برخی بازرگانان هندی در ایران سرمایه گذاری نمایند.

انواع بادام شهرکرد را می توانید با بهترین کیفیت ممکن از بازرگانی خشکبار شادیز و با قیمت های نازل تامین نمایید.

بازرگانی ما تامین کننده انواع مغز بادام و همچنین مغز پسته صادراتی درجه یک بوده و در حوزه امور تجاری آماده ارائه خدمات می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش و مشاوره

 

بادام مامایی

بادام شهرکردبادام ماماییبادام مامایی ایرانبادام مامایی شهرکردتامین بادامتامین بادام ماماییتامین کننده بادامتامین کننده بادام در شهرکردتامین کننده بادام ماماییتامین کننده بادام مامایی در شهرکردتامین کننده مغز بادام ماماییشرکت تامین کننده باداممغز بادام مامایییادام مامایی شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *