تولید کننده بادام مامایی مرغوب در ایران _ شرکت شادیز

Almond. Nuts with leaves on wooden background


تولید کننده بادام مامایی مرغوب در ایران _ شرکت شادیز از بزرگترین مراکز تولید کننده و صادر کننده بادام مامایی بصورت مستقیم در ایران می باشد.

  تولید کننده بادام مامایی مرغوب در ایران

تولید کننده بادام مامایی مرغوب در ایران

یکی از انواع مرغوب بادام ایرانی،بادام مامایی است که از آن برای صادرات استفاده می شود. درخت بادام مامایی از ارقام دیر  گل است و مقاومت بالایی در برابر آفات و بیماری ها دارد. این نوع بادام زود رس است و در اوایل شهریور ماه قابل برداشت می باشد. مغز بادام مامایی بسیار ترد و خوشمزه است و از نظر طعم،رنگ و چربی بسیار مرغوب می باشد.

بیشترین حجم تولید بادام مامایی مربوط به استان چهار محال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان در این استان است. البته انواع دیگر بادام درختی مانند بادام سنگی،شاهرودی،ربیع و بادام کاغذی نیز در این مناطق تولید می گردد اما بیش از ۵۰ درصد بادام تولیدی این استان از نوع مامایی است.

بادام مامایی توسط کارگاه های متعددی که در این استان وجود دارد در حجم های بالا تولید می گردد و به صورت مستقیم به کشورهای مختلف خارجی نظیر هند و کشورهای حوزه ی خلیج فارس صادر می گردد.

تولید کننده بادام مامایی مرغوب در ایران

شرکت بازرگانی شادیز یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادر کنندگان بادام مامایی در ایران است. این شرکت انواع بادام درختی را به صورت مستقیم از باغداران خریداری کرده و در کارگاه های مخصوص اقدام به شکست آن ها می نماید. شرکت شادیز به طور کارآمد مغز های بادام را دسته بندی و درجه بندی می کند. و با از بین بردن عیوب طبیعی و مواد خارجی بهترین کیفیت را سالانه به مشتریان خود عرضه می نماید.

در این کارگاه ها انواع مغز بادام مامایی از طریق کار با دست و با استفاده از دستگاه سورت بندی و آماده صادرات می شود. به این صورت که ابتدا بادام های با پوست شکسته شده توسط کارگرها از پوست جدا می شود و سپس چروکهای آن غربال گیری می شود و بادام ها بر اساس انس های مختلف و به صورت یکدست چیدمان می شوند.

ویژگی های بادام مامایی

بادام مامایی نمونه ای منحصر به فرد از بادام های ایرانی است. این نوع بادام تمام خصوصیات بادام های دیگر را به صورت یکجا دارا می باشد. به همین دلیل قیمت و کیفیت بالاتری نسبت به دیگر انواع بادام دارد. به طور کلی بادام مامایی بهترین و با کیفیت ترین بادام تولید شده در دنیا است.

برخی از ویژگی های بادام مامایی عبارتند از:

  • بادام مامایی دیر گل است.
  • بادام مامایی طعم صد در صد شیرینی دارد و درصد تلخی آن صفر است.
  • مغز بادام مامایی رنگ روشنی دارد.
  • درصد دوقلویی در این نوع بادام بسیار بالا است.
  • بادام مامایی روغن فراوانی دارد.
  • بادام مامایی مغز ترد و ارزش غذایی بالایی دارد.

بادام مامایی پوست بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود. از این رو بیشتر به صورت شکسته شده و به شکل مغز بادام به کشورهای مختلف صادر می گردد. کشور هند بزرگترین و اصلی ترین خریدار بادام مامایی ایران است. تجار هندی اغلب مغز بادام مامایی را به صورت سورت بندی شده و در بسته بندی های ده کیلوگرمی وکیوم شده از ایران خریداری می نمایند. استفاده از بسته های وکیوم شده به دلیل تخلیه کامل هوای موجود سبب ماندگاری طولانی تر مغز بادام می شود.

نحوه تعیین قیمت مغز بادام مامایی

تولید کننده بادام مامایی مرغوب در ایران

یکی از سوالات رایج خریداران و فروشندگان بادام مامایی از شرکت شادیز نحوه محاسبه سایز مغز بادام مامایی و قیمت آن است. به همین دلیل در این نوشته به چگونگی محاسبه قیمت مغز بادام مامایی جهت آگاهی هر چه بیشتر شما عزیزان می پردازیم.

مغز بادام مامایی یکی از تجاری ترین انواع مغز بادام تولید شده در ایران است. از این رو اطلاع از قیمت آن از موارد با اهمیت برای خریداران و بازرگانان می باشد.به طور کلی قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز و کیفیت آن محاسبه می شود. بدین معنی که هر چه مغز بادام مامایی درشت تر باشد مرغوبتر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

همانطور که گفتیم قیمت بادام مامایی با توجه به اندازه و سایز آن تعیین می گردد. نحوه محاسبه سایز مغز بادام بدین گونه است که میزان صد گرم از مغز بادام را جدا کرده و سپس دانه های آن را شمارش می کنند. میزان دانه های موجود در صد گرم را سایز بادام می گویند.

مغز بادام مامایی گرید های مختلفی دارد و معمولا آن را به دسته های ۸۰ تا ۱۴۰ تایی تقسیم می کنند.

گرید های مختلف مغز بادام مامایی عبارتند از:

  • گرید ۵A: گرید ۵A درشت ترین گرید بادام مامایی است و در صد گرم آن ۸۰ تا ۸۵ عدد مغز بادام مامایی وجود دارد.
  • گرید ۴A: در این گرید حدود ۹۰ تا ۹۵ عدد مغز بادام مامایی وجود دارد.
  • گرید ۳A: در صد گرم گرید ۳A حدود ۱۰۰ تا ۱۰۵ عدد مغز بادام مامایی وجود دارد.
  • گرید ۲A: در این گرید حدود ۱۱۰ تا ۱۱۵ عدد مغز بادام مامایی وجود دارد.
  • گرید A: در صد گرم گرید ۱Aحدود ۱۲۰ تا ۱۲۵ عدد مغز بادام مامایی وجود دارد.
  • گرید ES:در این گرید حدود ۱۳۰ تا ۱۳۵ عدد مغز بادام مامایی وجود دارد.
  • گرید ۱۴۰ دانه: در صد گرم این گرید حدود ۱۴۰ تا ۱۴۵ عدد مغز بادام مامایی وجود دارد.
  • گرید ۱۵۰ دانه: در صد گرم این گرید حدود ۱۵۰ تا ۱۵۵ عدد مغز بادام وجود دارد.
  • گرید mini: در صد گرم این گرید حدود ۱۶۰ عدد و بیشتر، مغز بادام مامایی وجود دارد.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین مرکز تولید کننده  بادام مامایی مرغوب و صادرات آن در ایران، آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به خریداران محترم در نقاط مختلف دنیا می باشد.

جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با واحد فروش یا بازرگانی این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام مامایی

بادام مامایی ایرانبادام مامایی مرغوب ایرانتولید بادام مامایی مرغوبتولید کننده بادامتولید کننده بادام در ایرانتولید کننده بادام ماماییتولید کننده بادام مامایی در ایرانتولید کننده بادام مامایی مرغوب در ایرانتولید کننده بادام مرغوب در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *