قیمت مغز پسته اکبری ممتاز دستشکن صادراتی _ بازرگانی شادیز

قیمت مغز پسته اکبری ممتاز دستشکن صادراتی

قیمت مغز پسته اکبری ممتاز دستشکن صادراتی _ بازرگانی شادیز مغز پسته اکبری ممتاز را بصورت مستقیم به خریداران عرضه می نماید.

قیمت مغز پسته اکبری ممتاز دستشکن صادراتی

مغز پسته اکبری ممتاز دستشکن جزء با کیفیت ترین انواع مغز پسته می باشد. قیمت مغز پسته اکبری دارای محدوده مشخصی می باشد و کیفیت های مختلفی دارد.

صادرات مغز پسته از جمله مغز پسته اکبری به کشورهای مختلف خارجی نظیر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس انجام می شود.

مغز پسته اکبری

پسته اکبری از با کیفیت ترین و لوکس ترین ارقام پسته ایرانی به شمار می آید. این نوع پسته ظاهری درشت و کشیده دارد و در بازارهای جهانی با نام super long pistachio شناخته می شود. مغز پسته اکبری هم ظاهری کشیده،درشت و زیبا دارد. مغز پسته اکبری بر اساس رنگ و میزان سبزی به کیفیت های مختلفی تقسیم می شود.

مغز پسته ممتاز دستشکن اکبری با کیفیت ترین نوع مغز پسته اکبری است که ظاهری سالم،کشیده و سبز دارد. این نوع مغز پسته همانطور که از نام آن پیداست به وسیله نیروهای انسانی و با کمک دست به مغز تبدیل می شود به همین دلیل درصد خرد شدگی آن صفر است و کاملا سالم می باشد.

این نوع مغز پسته بیشتر برای مصارف شیرینی پزی و برای تولید خلال پسته استفاده می شود.

تعیین قیمت مغز پسته

برای تعیین قیمت پسته روش های مختلفی وجود دارد که نیازمند تخصص و تجربه در این زمینه است. همانطور که می دانید پسته های ایرانی تنوع بسیار زیادی دارند و با الطبع مغز پسته های ایرانی نیز تنوع و کیفیت های مختلفی دارند و از نظر قیمت نیز با یکدیگر متفاوت می باشند.

مهم ترین پارامترهای موثر در قیمت مغز پسته عبارتند از:

  • نوع مغز ( اکبری،احمد آقایی،فندقی و ..)
  • سالم بودن مغز
  • رنگ و میزان سبزی
  • درصد مغز لپه و دندانه
  • میزان مغز موشو و گندمی

مغز پسته اغلب به عنوان یک بار تهیه کردنی شناخته می شود. یعنی پس از دریافت سفارش مطابق نیاز مشتری تهیه و عرضه می گردد. در نتیجه بهترین روش برای تهیه مغز پسته ارتباط با مراکز تولید و شکست پسته و خرید مستقیم این محصول است.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تولید و عرضه انواع پسته و مغز پسته در ایران شناخته می شود. این مجموعه انواع پسته دهن بست را مطابق سفارش مشتری خریداری کرده و اقدام به شکستن آن ها می نماید و پس از بسته بندی به خریداران عرضه می نماید.

در این مجموعه انواع پسته و مغز پسته ایرانی به صورت دست اول و با مناسب ترین قیمت ها به مشتریان ارائه می گردد.

جهت سفارش محصول و استعلام قیمت ها با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

قیمت مغز پسته اکبری ممتازقیمت مغز پسته اکبری ممتاز دستشکنقیمت مغز پسته اکبری ممتاز دستشکن صادراتیقیمت مغز پسته دستشکنقیمت مغز پسته ممتاز اکبریمغز پسته اکبری دستشکنمغز پسته اکبری صادراتیمغز پسته دستشکنمغز پسته دستشکن صادراتیمغز پسته ممتاز دستشکنمفز پسته اکبری ممتاز صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *