فروش بادام کاغذی ایرانی سامان _ بازرگانی شادیز

فروش بادام کاغذی ایرانی سامان

فروش بادام کاغذی ایرانی سامان _ بازرگانی شادیز بادام پوست کاغذی درجه یک شهرستان سامان را بصورت مستقیم و با قیمت عالی به فروش می رساند.

فروش بادام کاغذی ایرانی سامان

بادام کاغذی نمونه ای خاص و منحصر به فرد از بادام های ایرانی است که بهترین نمونه آن در شهرستان سامان تولید می گردد. فروش بادام کاغذی ایرانی سامان به دلیل دارا بودن پوست نازک و کیفیت عالی از رونق بسیار بالایی در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار است.

یکی از بهترین بادام های تولید شده در ایران که طرفداران بسیاری دارد بادام کاغذی است. این نوع بادام که با نام بادام محب و بادام سفید نیز شناخته می شود پوست بسیار نازک و مغز درشتی دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این بادام که سبب وجه تمایز آن با دیگر انواع بادام شده است درصد بالای مغز به پوست آن است. این نوع بادام مغز خشک تر اما تردی نسبت به دیگر انواع بادام درختی دارد و از آن به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و تنقلات استفاده می شود.

بادام کاغذی در برخی از مناطق ایران مانند استان چهار محال بختیاری،اصفهان،کرمان و فارس تولید می گردد. البته بیشترین حجم تولید آن مربوط به استان چهار محال بختیاری است. شهرستان سامان قطب اصلی تولید بادام کاغذی در این استان است. این منطقه به سبب برخورداری از آب و هوا و اقلیم مناسب هر ساله حجم بالایی از بادام کاغذی درجه یک را در کشور تولید کرده و روانه بازارهای داخلی و خارجی می نماید.

قیمت فروش بادام کاغذی ایرانی

قیمت فروش بادام کاغذی ایرانی نسبت به بادام منقا(خارجی) بالاتر است چرا که طعم و مزه آن بهتر است و از آن جایی که بادام کاغذی ایرانی سر بسته است از لحاظ بهداشتی نیز سالم تر است.

صادرات بادام کاغذی سامان

همانطور که گفتیم بادام کاغذی طرفداران بسیاری در داخل ایران و هم چنین در کشورهای خارجی دارد. بادام کاغذی توسط تجار ایرانی به کشورهای مختلف دنیا صادر می گردد. برخی از مهم ترین کشورهای خریدار بادام کاغذی عبارتند از:

ترکیه

روسیه

گرجستان

امارات

قطر

عراق

هند

پاکستان 

و..

شرکت بازرگانی شادیز از مجموعه های فعال در زمینه تولید،فروش و صادرات بادام کاغذی در ایران است. خریداران و تجار محترم می توانند جهت خرید و صادرات این محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشند.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام پوست کاغذی

بادام ایرانی سامانفروش بادام ایرانی سامانفروش بادام کاغذی ایرانی سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *