صادرات عمده پسته کله قوچی به امارات _ بازرگانی شادیز

صادرات عمده پسته کله قوچی به امارات

صادرات عمده پسته کله قوچی به امارات _ بازرگانی شادیز عمده پسته کله قوچی درجه یک  ایران را در حجم های بالا به کشور امارات صادر می نماید.

صادرات عمده پسته کله قوچی به امارات

ایران یکی از بزرگترین صادر کنندگان پسته در دنیا می باشد که هر ساله بخش عظیمی از این محصول را به کشورهای همسایه مانند کشور امارات صادر می نماید.

صادرات پسته از ایران به امارات از طریق مسیرهای دریایی انجام می شود . صادرات پسته به امارات به دلیل نزدیکی دو کشور بسیار کم هزینه است و از حاشیه سود بالایی برای تجار برخوردار است. کشورهای عربی مانند امارات از جمله کشورهای ثروتمند و یا به اصطلاح کیفیت محور هستند. به همین جهت بیشتر پسته های درجه یک ایران مانند پسته کله قوچی ،پسته اکبری،فندقی و در برخی موارد پسته احمد آقایی را خریداری می نمایند.

تولید پسته در ایران

همانگونه که می دانید کشور ایران از شرایط جغرافیایی و آب و هوایی بسیار مناسبی جهت تولید انواع خشکبار از جمله پسته برخوردار است. پسته های تولید شده در ایران از دو جهت با پسته های تولید شده در دیگر کشورها فرق دارد که عبارتند از:

تنوع پسته : 

پسته های ایرانی تنوع بسیار بی نظیری دارند. به صورتی که تا کنون حدود ۷۰ نوع پسته در ایران کشت و برداشت شده است که هر کدام در نوع خود بی نظیر هستند.تنوع خوب پسته تولید شده در ایران سبب شده ایران توانایی تامین پسته برای کشورهای مختلف با ذائقه های متفاوت را داشته باشد.

کیفیت و طعم پسته:

با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی ایران و سابقه طولانی کشت این محصول در ایران، پسته های ایرانی از نظر طعم و کیفیت بسیار مرغوب می باشند. هیچ پسته ای در دنیا از نظر طعم و کیفیت توانایی رقابت با پسته های ایرانی را ندارد.

مهم ترین انواع پسته تولید شده در ایران عبارتند از:

پسته کله قوچی

پسته فندقی

پسته اکبری

پسته احمد آقایی

پسته بادامی

پسته های تولید شده در ایران به صورت کلی به دو دسته از کشورها صادر می گردد:

کشورهای قیمت محور: این کشورها اغلب پسته های ارزان قیمت را از ایران خریداری می نمایند. مهم ترین اولویت این کشورها برای خرید پسته قیمت آن است. کشورهای چین،روسیه،و عراق از جمله کشورهای قیمت محور می باشند.

کشورهای کیفیت محور: این کشورها بیشتر تمایل به خرید پسته های درجه یک ایرانی دارند. مهم ترین فاکتور خرید پسته برای این کشورها کیفیت و مرغوبیت محصول است . کشورهایی مانند امارات،قطر،کویت،عمان،آلمان و .. در این دسته قرار دارند.

صادرات عمده پسته به امارات

صادرات پسته به امارات از جمله فعالیت های تجاری پر رونق در شرکت های صادر کننده پسته در ایران است. کشور امارات به دلیل نزدیکی به ایران و آسان بودن شرایط حمل و نقل از طریق دریا به ایران، عمده پسته مورد نیاز خود را از ایران خریداری می نماید.

صادرات پسته به امارات به منظور مصرف در بازار داخلی این کشور و هم چنین جهت صادرات مجدد به دیگر کشورها در حجم های بالا انجام می شود. کشور امارات به دلیل نداشتن محدودیت اقتصادی اغلب پسته های لوکس مانند پسته کله قوچی دستچین شده و پسته اکبری را از ایران خریداری می نماید.

شرکت بازرگانی شادیز با سابقه درخشان در زمینه صادرات پسته و دارا بودن چندین ترمینال های ضبط پسته، انواع پسته درجه یک ایرانی را مطابق نیاز مشتری به کشورهای مختلف صادر می نماید.

جهت مشاوره و اطلاع از خدمات این مجموعه با مدیر فروش شرکت شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته کله قوچی

صادرات به اماراتصادرات عمده پسته به اماراتصادرات عمده پسته کله قوچیصادرات عمده پسته کله قوچی به امارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *