صادرات بادام مامایی به روسیه _ بازرگانی شادیز

صادرات بادام مامایی به روسیه

صادرات بادام مامایی به روسیه _ بازرگانی شادیز بادام مامایی مرغوب ایرانی را به صورت مستقیم به روسیه و سایر کشورهای خارجی صادر می نماید.

صادرات بادام مامایی به روسیه

همانطور که می دانید کشور ایران از نظر تولید خشکبار بسیار غنی می باشد. انواع خشکبار درجه یک از جمله بادام درختی در ایران به صورت عمده و در ارقام مختلف تولید می گردد. یکی از مرغوبترین و با کیفیت ترین ارقام بادام، بادام مامایی است که به کشورهای مختلف نظیر روسیه صادر می گردد.

روسیه یکی از بزرگترین کشورهای دنیا از لحاظ مساحتی است. پایتخت این کشور مسکو است که بزرگترین شهر در روسیه نیز می باشد. کشور روسیه از جمله بزرگترین خریداران خشکبارهای ایرانی از جمله بادام و پسته می باشد.

روسیه هم چنین یکی از مهم ترین شریک های تجاری و سیاسی خوب ایران است و تبادلات تجاری خوبی با کشور ایران دارد. بادام مامایی ایران از جمله کالاهایی است که در انواع مختلف و در حجم های بالا توسط تجار ایرانی به این کشور صادر می گردد.

مشخصات بادام مامایی

بادام مامایی از بهترین و مرغوبترین بادام های ایرانی از نظر طعم؛چربی،ارزش غذایی و رنگ است. این بادام که به صورت عمده در استان چهار محال بختیاری تولید می گردد بیشتر جنبه صادراتی دارد و به کشورهایی نظیر روسیه،هند،امارات،ترکیه و دیگر کشورها صادر می گردد. مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان قطب اصلی تولید بادام مامایی در ایران است.

بادام مامایی پوست چوبی بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود. از این رو بیشتر به صورت شکسته شده و به شکل مغز بادام به کشورهای مختلف صادر می گردد. مغز بادام مامایی شکل ظاهری کشیده و دارای رنگ قهوه ای روشن مایل به زرد است. بادام مامایی طعم صد در صد شیرین و درصد دوقلویی بسیار بالایی دارد.

یکی از دلایل صادرات پر رونق بادام مامایی این است که از این بادام در صنایع غذایی استفاده می شود. بادام مامایی هم چنین چربی بسیار بالایی دارد و از آن در صنایع دارویی،بهداشتی،آرایشی و صنایع روغن گیری نیز استفاده می شود.

قیمت مغز بادام مامایی

بادام مامایی با توجه به کیفیت و ارزش غذایی بالا قیمت بیشتری نسبت به دیگر انواع بادام دارد. به طور کلی قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز آن محاسبه می گردد یعنی هر چه سایز بادام درشت تر باشد قیمت آن بالاتر است. مغز بادام مامایی گرید های مختلفی دارد و اغلب آن را به دسته های ۸۰ تا ۱۵۰ تایی تقسیم می کنند.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های صادرکننده بادام مامایی در ایران، سایزهای مختلف بادام مامایی را به صورت مستقیم به کشورهای مختلف از جمله روسیه،هند و .. صادر می نماید.

جهت خرید و صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

 

بادام مامایی

صادرات بادام مامایی به روسیهصادرات به روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *