تولید و صادرات بادام مامایی به هند و امارات _شرکت بازرگانی شادیز

تولید و صادرات بادام مامایی به هند و امارات

تولید و صادرات بادام مامایی به هند و امارات _ شرکت بازرگانی شادیز تولید کننده و تامین کننده بادام مامایی برای صادرات در ایران می باشد.

تولید و صادرات بادام مامایی به هند و امارات

همانطور که می دانید ایران از نظر اقلیمی و آب و هوایی برای تولید انواع خشکبار مناسب می باشد. بادام نیز یکی از مهم ترین تولیدات خشکبار ایران است که به سبب داشتن کیفیت بالا و ارزش غذایی فراوان همواره مورد توجه کشورهای همسایه و اروپایی بوده است.

بادام مامایی نمونه ای بی نظیر از بادام های تولید شده در ایران است. بیشترین حجم از تولیدات بادام مامایی در ایران به کشورهایی نظیر هند،امارات و دیگر کشورهای عربی صادر می گردد. هر ساله حجم بسیار بالایی از بادام مامایی ایران به کشور هند صادر می گردد. هند یک فرصت تجاری فوق العاده است چرا که جمعیت این کشور بسیار بالا است و مصرف بادام به عنوان یکی از الزامات در زنجیره غذایی مردم هند قرار دارد.

مردم کشور هند از مغز بادام به عنوان جایگزینی برای گوشت در مصارف غذایی خود استفاده می کنند از این رو در شناخت بادام درجه یک بسیار با تجربه هستند. تجار هندی بادام مامایی را بهترین بادام تولید شده در دنیا می دانند.

بادام مامایی ایران

بادام مامایی از با کیفیت ترین و خوش طعم ترین انواع خشکبار ایرانی است. این محصول اغلب به صورت مغز شده و در سایزهای مختلف به کشورهای خارجی صادر می گردد. مغز بادام مامایی از نظر طعم،رنگ،ارزش غذایی و چربی بسیار مرغوب می باشد. استان چهار محال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان قطب های اصلی تولید بادام مامایی در ایران هستند.

از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و هم چنین در صنایع روغن گیری،دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

صادرات بادام به امارات

پس از هند کشور امارات از مهمترین خریداران بادام مامایی ایران است. تجار کشورهای عربی مانند امارات،قطر و عمان این محصول را بصورت عمده و با قیمت مناسب از ایران خریداری کرده و از آن برای صادرات به دیگر کشورها هم چنین مصرف در بازار داخلی کشور خود استفاده می نمایند.

شرکت بازرگانی شادیز از جمله شرکت های تولید کننده و تامین کننده بادام مامایی در ایران است. این مجموعه سایزهای مختلف بادام مامایی را در حجم های تناژی و به صورت مستقیم به کشورهای مختلف خارجی صادر می نماید.

مجموعه شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و همکاری با تجار و صادر کنندگان فعال در این حوزه می باشد.

جهت دریافت مشاوره و صادرات محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

تولید بادام ماماییتولید و صادرات بادام ماماییتولید و صادرات بادام مامایی به اماراتتولید و صادرات بادام مامایی به هندتولید و صادرات بادام مامایی به هند و اماراتصادرات بادام مامایی به هند و امارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *