شرکت صادرات مغز بادام مامایی سامان _ بازرگانی شادیز

شرکت صادرات مغز بادام مامایی سامان

شرکت صادرات مغز بادام مامایی سامان _ بازرگانی شادیز از جمله شرکت های بزرگ و معتبر در زمینه فروش و صادرات مغز بادام مامایی در ایران است.

شرکت صادرات مغز بادام مامایی سامان

مغز بادام مامایی سامان گزینه مناسبی برای شرکت هایی است که در زمینه صادرات آجیل و خشکبار فعالیت می کنند.چرا که مغز بادام مامایی نسبت به دیگر انواع مغز بادام درختی تولید شده در کشور کیفیت و مرغوبیت بالاتری دارد. مغز بادام مامایی از نظر طعم،چربی،ارزش غذایی و رنگ از مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است که سبب تقاضای بالای خریداران در کشورهای مختلف خارجی شده است.

شهرستان سامان در استان چهار محال بختیاری قطب اصلی تولید بادام مامایی در ایران است. این منطقه با برخورداری از اقلیم و آب و هوای خوب هر ساله حجم بالایی از انواع مغز بادام مامایی را در کشور تولید کرده و روانه بازارهای خارجی مختلف می نماید. اصلی ترین و مهم ترین خریدار مغز بادام مامایی سامان کشور هندوستان است. پس از هند کشورهای ترکیه،روسیه و امارات از خریداران اصلی بادام مامایی به شمار می آیند.

خصوصیات بادام مامایی

بادام مامایی که با نام بادام مامرا نیز شناخته می شود از بهترین و خوش طعم ترین انواع بادام ایرانی است. این نوع بادام پوست چوبی بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود از این رو اغلب به صورت شکسته شده و به شکل مغز بادام صادر می گردد. مغز این بادام صد در صد شیرین بوده و درصد دوقلویی بالایی دارد.

شکل ظاهری مغز بادام مامایی کشیده و دارای رنگ قهوه ای روشن مایل به زرد است. از مغز بادام مامایی به صورت خام،شور و بو داده در انواع آچیل ها و به دلیل دارا بودن چربی فراوان در صنایع دارویی،روغن گیری و هم چنین تولید صابون استفاده می شود.

درخت بادام مامایی مقاومت بالایی در برایر آفات و بیماری ها دارد . بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زودرس است و در شهریور ماه قابل برداشت می باشد.

قیمت مغز بادام مامایی صادراتی

قیمت بادام مامایی به دلیل کیفیت و ارزش غذایی بالا از دیگر انواع مغز بادام بالاتر است. به طور کلی قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز و اندازه آن محاسبه می شود یعنی هر چه مغز بادام درشت تر باشد مرغوبتر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

مغز بادام مامایی سایزهای مختلفی دارد و معمولا آن را به دسته های ۸۰ تا ۱۵۰ تایی تقسیم می کنند. نحوه محاسبه سایز مغز بادام مامایی بدین صورت است که ابتدا میزان ۱۰۰ گرم از مغز بادام را جدا کرده سپس دانه های آن را شمارش می کنند. تعداد دانه موجود در صد گرم را سایز بادام می گویند.

سایزهای مختلف مغز بادام مامایی به ترتیب از درشت تا ریز عبارتنداز:

• سایز ۹۰-۸۰ یا ۵A
• سایز ۱۰۰-۹۰ یا ۴A
• سایز ۱۰۵-۱۰۰ یا ۳A
• سایز ۱۱۵-۱۱۰ یا ۲A
• سایز ۱۲۵-۱۲۰ یا A
• سایز ۱۳۵-۱۳۰ یا ES
• سایز ۱۴۵-۱۴۰ یا ESB
• سایز ۱۵۰ به بالا یا Mini

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین مرکز تولید ،فروش و صادرات بادام مامایی در ایران،سایزهای مختلف مغز بادام مامایی را با تضمین کیفیت و قیمت به خریداران در کشورهای مختلف عرضه می نماید.

جهت خرید،فروش و صادرات محصول با مدیر فروش شرکت شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام مامایی

شرکت صادرات بادام ماماییشرکت صادرات بادام مامایی سامانشرکت صادرات مغز بادام مامایی سامانصادرات مغز بادام مامایی سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *