صادرات پسته ایران به لهستان _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته ایران به لهستان

Diet healthcare concept. Roasted pistachio nuts seed with shell close up


سته صادرات پسته ایران به لهستان _ بازرگانی شادیز انواع پسته خام و فراوری شده ایران را بصورت فله و بسته بندی شده به کشور لهستان صادر می نماید.

صادرات پسته ایران به لهستان

کشور لهستان از جمله کشورهای اروپایی و یکی از خریداران مهم انواع پسته ایران است. این کشور از پتانسیل بالایی در زمینه صادرات پسته و خشکبار از ایران دارد.

رعایت استانداردهای گمرکی و اخذ گواهی های بهداشتی مربوط به افلاتوکسین از لازمه های صادرات پسته و فراورده های آن  به لهستان است .استانداردهای واردات پسته به لهستان مشابه کشور آلمان است اما میزان خرید آن در مقایسه با آلمان پایین تر است دلیل آن هم این است که بازار آلمان به عنوان یک تامین کننده برای کشورهای اروپایی عمل می کند اما بازار لهستان بیشتر مربوط به نیازهای مصرفی داخل کشور است.

کشور ایران به عنوان بزرگترین کشور تامین کننده و صادر کننده پسته در دنیا شناخته می شود. البته در سالهای اخیر کشور آمریکا با تولید وسیع پسته به یکی از رقبای پسته های ایرانی تبدیل شده است. با این وجود بسیاری از کشورهای همسایه آمریکا مانند کشورهای اروپایی تمایل به خرید پسته های ایرانی دارند. پسته های تولید شده در ایران به دلیل برخورداری از شرایط آب و هوایی و اقلیمی مناسب تنوع بی نظیر و طعم بسیار عالی دارند به همین دلیل از طرفداران بیشماری در کشورهای مختلف برخوردار می باشند.کیفیت و طعم پسته های ایرانی در دنیا زبانزد است.

انواع پسته صادراتی ایران

تا کنون بیش از ۷۰ نوع پسته در ایران شناسایی و کشت شده است که بسیاری از آن ها به صورت محدود و تعدادی از آن ها مانند پسته های صادراتی در حجم های نامحدود در مناطق مختلف ایران تولید می گردد.

مهم ترین انواع پسته صادراتی ایران عبارتند از:

پسته اکبری

پسته کله قوچی

پسته احمد آقایی

پسته فندقی

پسته بادامی

هر یک از انواع پسته خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و با توجه به بازار کشور هدف به نقاط مختلف دنیا صادر می گردد. در کنار انواع پسته،مغز پسته ایران نیز از میزان صادرات بالایی به کشورهای اروپایی مانند لهستان برخوردار است. انواع مغز پسته درجه یک ایرانی عبارتند از:

مغز پسته کال

مغز پسته دو پوست

مغز پسته گندمی

مغز پسته گلدار

مغز پسته لپه و دندانه

و دیگر فراورده ها

شرکت بازرگانی شادیز از بزرگترین مراکز صادر کننده پسته در ایران است. این مجموعه انواع پسته و فراورده های آن را با توجه به بازار کشور هدف به صورت فله و بسته بندی شده به کشورهای مختلف صادر می نماید.

جهت خرید و صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

صادرات پسته ایران به لهستانصادرات پسته به لهستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *