صادرات مغز پسته دو پوست به اروپا _ شرکت بازرگانی شادیز

صادرات مغز پسته دو پوست

صادرات مغز پسته دو پوست به اروپا _ شرکت بازرگانی شادیز تامین کننده و صادر کننده انواع مغز پسته به صورت بدون واسطه در ایران می باشد.

صادرات مغز پسته دو پوست به اروپا

مغز پسته دو پوست یا به اصطلاح مغز پسته سبز یکی از مهم ترین فرآورده های مغز پسته است که کیفیت بالا و رنگ بسیار سبزی دارد این نوع مغز پسته بسیار گران قیمت می باشد و گزینه مناسبی جهت صادرات به کشورهای ثروتمند اروپایی می باشد

مغز پسته دو پوست همان مغز پسته کال یا نارس است  که پوست سفید آن برداشته شده است و تنها مغز میانی سبز آن نمایان است.از مهم ترین شرایط صادرات مغز پسته دو پوست به کشورهای اروپایی داشتن گواهی های بهداشتی است زیرا کشورهای اروپایی نسبت به تست سلامت آفلاتوکسین بسیار حساس و سختگیر هستند. صادرات مغز پسته به کشورهای خارجی و اروپا به صورت سورت شده انجام می شود مرغوبترین نوع آن مغز پسته با رنگ سبز تیره است که قیمت بالایی دارد و پایین ترین سورت آن مغز پسته زرد رنگ است.

پسته های ایرانی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع پسته در دنیا هستند در سالهای اخیر کشور آمریکا با تولید انبوه این محصول به رقیبی برای پسته های ایرانی تبدیل شده است با وجود این که نژاد پسته های آمریکایی با پسته های ایرانی از یک نوع است اما باز هم پسته های ایرانی به دلیل برخورداری از موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی خوب،طعم بسیار بهتری دارند و هنوز هم در بازارهای جهانی یکه تاز می باشند.

مغز پسته خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی و در انواع مختلف مانند مغز پسته کال سبز،مغز پسته دو پوست،مغز پسته معمولی،مغز پسته ممتاز و .. در بازار های داخلی و خارجی خرید و فروش می شوند از مغز پسته به صورت خام و شور در انواع آجیل ها و در صنایع مختلف برای تهیه شکلات،شیرینی،روغن پسته،کره پسته،حلوای پسته و خلال پسته استفاده می شود.مغز پسته سرشار از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان،اسیدهای چرب و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،مس،منیزیم،فسفر و فیبر است که سلامت بخش های مختلف بدن را پوشش می دهد.

انواع پسته و مغز پسته در استان های مختلف ایران مانند استان کرمان،خراسان،یزد،سمنان،قزوین،فارس و سایر استان ها تولید می گردد.

جهت خرید و فروش و هم چنین صادرات محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات مغز پستهصادرات مغز پسته به اروپاصادرات مغز پسته دو پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *