تامین کننده گردو صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز

تامین کننده گردو صادراتی

تامین کننده گردو صادراتی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع گردوی ایرانی صادراتی را به صورت مستقیم از تولید کننده برای مشتریان عزیز در سراسر کشور تامین می نماید.

تامین کننده گردو صادراتی

گردو یکی از خشکبارهای مغذی و پر کاربرد در دنیا است کشور ایران جزو سه کشور بزرگ تولید کننده گردو در دنیا به شمار می آید و مقام پنجم صادرات آن را به خود اختصاص داده است گردوهای ایرانی انواع مختلفی دارند که شامل گردو سنگی،گردو کاغذی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی،گردو خوشه ای و گردو ماکویی است هر یک از انواع گردو خصوصیات و مزیت های منحصر به فرد و جداگانه ای دارند و به صورت با پوست و بدون پوست به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد.گردو در استان های مختلف کشور هم چون استان همدان،فارس،خراسان،کرمان،آذربایجان شرقی و دیگر استان ها تولید می گردد.

گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند به همین دلیل طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارند گردوهای ایرانی به کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای همسایه و کشورهای عربی صادر می گردد قیمت گردوهای ایرانی در مقایسه با گردوهای خارجی بالاتر است اما با این حال از میزان تقاضای آن کاسته نشده بلکه بیشتر هم شده است و این به دلیل طعم و کیفیت بسیار خوب گردوهای ایرانی است.

خواص گردو

مغز گردو را با نام غذای مغز بیان کرده اند زیرا سرشار از امگا۳ است و به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند مغز گردو از پر چرب ترین انواع مغزهای خوراکی است البته چربی موجود در گردو از نوع اشباع نشده است و برای سلامتی بدن مفید می باشد مصرف روزانه چند عدد گردو حدود ۹۰ درصد از نیاز بدن به چربی های ضروری را تامین می کتد گردو منبع خوبی از انواع ویتامین،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است مصرف گردو سبب تقویت عملکرد قلب،پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی،پیشگیری از دیابت،تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطان ها می شود.

گردوهای صادراتی مغز روشن،پر و طعم بی نظیری دارند و پوست آن ها صاف و سالم می باشد قیمت گردو با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز هم چنین طعم و تازگی آن محاسبه می شود قیمت خرید عمده گردو بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

بازرگانی شادیز انواع گردو و مغز گردوی درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده جهت صادرات به خریداران عزیز عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش و اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

تامین کننده گردو صادراتیتامین گردو صادراتیگردو صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *