گردو کاغذی درجه یک تویسرکان _ خشکبار شادیز

گردو کاغذی درجه یک تویسرکان

گردو کاغذی درجه یک تویسرکان _ خشکبار شادیز گردو پوست کاغذی مرغوب و با کیفیت تویسرکان را به صورت عمده و بدون واسطه به فروش می رساند.

 گردو کاغذی درجه یک تویسرکان

گردو پوست کاغذی یکی از مرغوب ترین و بهترین انواع گردوی تولید شده در شهرستان تویسرکان می باشد گردو کاغذی همانطور که از نام آن پیداست پوست بسیار نازکی دارد و به راحتی شکسته می شود مغز این نوع گردو به راحتی از پوست چوبی آن جدا می شود .

شهرستان تویسرکان مهم ترین قطب تولید گردو در استان همدان است انواع مختلف گردوی سنگی و کاغذی در این منطقه تولید می گردد گردوی تویسرکان مغز پر،سفید و چربی فراوانی دارد به همین دلیل متاقاضیان بسیاری هم در داخل کشور و هم از سوی مشتریان خارجی دارد.

گردو کاغذی تویسرکان درصد مغز به پوست بالایی دارد و گزینه مناسبی جهت صادرات می باشد بسیاری از تجار و بازرگانان ایرانی از این گردو به صورت با پوست و بدون پوست برای صادرات به کشورهای مختلف استفاده می نمایند گردوی تویسرکان در دنیا شهرت دارد و به عنوان مرغوب ترین و لوکس ترین گردو در دنیا شناخته شده است.

گردو از با ارزش ترین انواع خشکبارهای ایرانی است مغز گردو را با نام غذای مغز بیان کرده اند زیرا حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا۳ است که به بهبود عملکرد مغز و تقویت حافظه کمک می کند مغز گردو از پر چرب ترین انواع مغزهای خوراکی است البته چربی آن از نوع غیر اشباع است و به کاهش کلسترول بد خون کمک می کند مصرف چند عدد گردو در روز حدود ۹۰ درصد از نیاز بدن به چربی های ضروری را تامین می کند.مصرف گردو هم چنبن سبب پیشگیری از دیابت می شود و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد.

خشکبار شادیز عمده گردو کاغذی تولید شده در تویسرکان را به صورت مستقیم از تولید کننده و با مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد.

در صورت تمایل به خرید یا فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

گردو

گردو کاغذی تویسرکانگردو کاغذی درجه یکگردو کاغذی درجه یک تویسرکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *