پسته کال زرند _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

مغز پسته کال زرند

پسته کال زرند _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته کال و سبز زرند را به صورت مستقیم از تولید کننده و بدون واسطه به خریداران عزیز ارائه می دهد.

پسته کال زرند

شهرستان زرند از قطب های مهم تولید پسته در استان کرمان است انواع مختلف پسته و مغز پسته در این منطقه تولید و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد یکی از مرغوبترین پسته های ایران پسته کال سبز زرند است مغز پسته سبز شهرستان زرند بهترین مغز سبز تولید شده در ایران است.

پسته کال یا کالک همانطور که از نام آن پیداست به پسته ای می گویند که پیش از زمان رسیدن از درخت برداشت می شود زمان برداشت پسته کال هنگامی است که ۳۰ تا ۴۰ درصد از دانه های پسته،رنگ پوست نازک روی مغز آن از سفید به صورتی تغییر کند. این نوع مغز پسته معمولا در مرداد ماه برداشت می شود و تا حدود دو هفته ادامه دارد. این نوع مغز پسته میزان سبزینگی بالایی دارد و هر چه از مرداد ماه به شهریورماه نزدیک شود رنگ سبز آن کمتر می شود.

مغز پسته سبز یکی از لوکس ترین و مرغوب ترین انواع مغز پسته است و قیمت بالایی دارد این نوع مغز پسته بیشتر به کشورهای اروپایی و ثروتمند صادر می گردد. قیمت مغز پسته کال سبز با توجه به گرم مغز آن محاسبه می شود.

پسته شهرستان زرند با توجه به شرایط آب و هوایی خاص از نظر طعم،رنگ و کیفیت مغز رتبه اول را در استان کرمان دارا می باشد. سالانه حدود یک هزار تن مغز پسته سبز(کال) در شهرستان زرند برداشت می شود و به بازارهای داخلی و خارجی صادر می گردد.

بازرگانی شادیز انواع مغز پسته تولید شده در زرند را به صورت دست اول به خریداران و تجار عزیز عرضه می نماید. شادیز همواره آماده ی ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول می باشد.

جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته کالپسته کال زرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *