مغز بادام درجه یک فارس _ شرکت بازرگانی شادیز

مغز بادام درجه یک فارس

مغز بادام درجه یک فارس _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام تازه و درجه یک تولید شده در فارس را به صورت عمده و کاملا تضمینی به فروش می رساند.

مغز بادام درجه یک فارس

استالن فارس یکی از اصلی ترین مناطق تولید و فروش انواع بادام درختی در ایران است انواع مختلف بادام درختی از جمله بادام سنگی،بادام محلی،بادام آبی و بادام دیم به صورت عمده در مناطق مختلف این استان تولید می گردد و به صورت با پوست و بدون پوست به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

استان فارس با توجه به شرایط آب و هوایی خاص،بهترین و با کیفیت ترین انواع بادام و مغز بادام را تولید می نماید شهرستان های نی ریز،بوانات،داراب،استهبان،شیراز و … از قطب های تولید کننده بادام در این استان می باشند.

بادام های تولید شده در فارس به صورت دستی و یا مکانیکی به مغز تبدیل شده و به سایر استان ها و مناطق کشور صادر می گردد مغز بادام فارس طعم لذیذ و چربی فراوانی دارد و بسیار ترد می باشد به همین دلیل میزان عرضه و تقاضای بالایی دارد به دلیل حجم بالای تولید در این استان خرید و فروش این محصول بیشتر به صورت عمده و با قیمت مناسب انجام می شود.

مغز بادام از جمله خشکبارهای مغذی و عضو ثابت آجیل های ایرانی می باشد مغز بادام چربی بسیار بی نظیری دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است البته چربی موجود در بادام از نوع مفید است و به کاهش کلسترول خون کمک می کند از مغز بادام به صورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی،بهداشتی و برای تولید مواد شوینده استفاده می شود.

قیمت مغز بادام با توجه به کیفیت،تازگی و سایز آن محاسبه می شود هر چه مغز بادام خوش طعم تر و درشت تر باشد مرغوب تر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد.

جهت خرید مغز بادام فارس به صورت مستقیم از تولید کننده،از طریق روش های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید مجموعه شادیز محصول مورد نیاز شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما در هر نقطه از کشور ارسال می نماید.

سفارشات انواع بادام و مغز بادام صادراتی نیز در این مجموعه پذیرفته می شود.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام

مغز بادام درجه یکمغز بادام درجه یک فارسمغز بادام فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *