قیمت روز مغز بادام مامایی | آجیل و خشکبار ایرانی

قیمت روز مغز بادام مامایی | آجیل و خشکبار ایرانی

قیمت روز مغز بادام مامایی | آجیل و خشکبار ایرانی _ قیمت روز مغز بادام مامایی در کنار کیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

قیمت روز مغز بادام مامایی | آجیل و خشکبار ایرانی

قیمت روز مغز بادام مامایی در کنار کیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای خرید این محصول در حجم عمده باید با مراکزی ارتباط برقرار کرد که واسطه ها حذف شوند.

مغز بادام مامایی در بازار داخلی فروش چندانی ندارد ، اما در بازار صادراتی مشتریان و طرفداران خاص خود را دارد.

مغز بادام مامایی یکی از خشکبار های با کیفیت و پرکاربرد در آجیل ها ، تولید مواد غذایی ، دارویی ، بهداشتی و همچنین صنعتی است که عمده تولید آن در استان چهارمحال بختیاری انجام می شود.

این نوع مغز بادام در بازارهای جهانی با نام Mamra Almond شناخته می شود. مهمترین دلایل محبوبیت این نوع آجیل ارزش غذایی و کیفیت بالا ، ظاهر لوکس و متفاوت ، طعم شیرین ، درصد چربی مفید بالا و همچنین طبیعت ارگانیک آن است.

قیمت روز مغز بادام مامایی ایرانی درجه یک:

قیمت روز مغز بادام مامایی ایرانی درجه یک:

قیمت گذاری مغز بادام مامایی ایران بر اساس پارامتر های مختلفی انجام شده که برخی از این پارامتر ها به شرح زیر می باشد:

اولین نکته در مورد قیمت روز مغز بادام مامایی و هر محصول ، میزان عرضه و تقاضای آن کالا است.

شاخص مهم دیگر در تعیین قیمت مغز بادام مامایی سایز آن است.

با توجه به اینکه مغز بادام مامایی در اندازه های مختلف در بازار ایران موجود است ، طبیعتاً قیمت های متفاوتی برای این محصول انجام می شود.

انواع گرید مغز بادام مامایی به شرح زیر است:

 

  • ۸۰ دانه (۵A)
  • ۹۰ دانه (۴A)
  • ۱۰۰ دانه (۳A)
  • ۱۱۰ دانه (۲A)
  • ۱۲۰ دانه (A)
  • ۱۳۰ دانه (ES)
  • ۱۴۰ به بالا (Mini)

 

دومین اصل مهم در قیمت گذاری مغز بادام مامایی پس از سایز ، کیفیت محصول است. منظور از کیفیت محصول  میزان سلامت مغز ، طعم و طراوت مغز بادام و همچنین میزان شکستگی و لپه های موجود در محصول است.

نکات ذکر شده در بالا و بسیاری دیگر سرانجام معامله گران را به نتیجه نهایی رساند تا بتوانند قیمت روز مغز بادام مامایی را تعیین کنند.

 مرکز خرید مغز بادام مامایی:

تمرکز تولید مغز بادام مامایی در ایران در استان چهارمحال بختیاری و تا حدودی در مناطق اطراف اصفهان است. شهرستانهای سامان و بن در منطقه زاینده رود در استان چهارمحال بختیاری دارای بیشترین حجم تولید بادام و مغز بادام مامایی هستند.

در این مناطق مغز بادام مامایی درجه یک و با کیفیت بالا تولید می شود. به عبارت دیگر ، مرکز تولید بادام مامایی در ایران شهرستان سامان در استان چهارمحال بختیاری است. در این مناطق ، کارگاه ها و کارخانه های شکست بادام زیادی وجود دارد که مغز بادام تولید می کنند.

مجموعه تولیدی شادیز به دلیل تامین مستقیم محصول از کشاورزان تولید کننده بادام مامایی و دارا بودن مراکز متعدد شکست و سورتینگ بادام مامایی در مرکز تولید آن، از نظر قیمت و کیفیت محصولات می تواند گزینه مناسبی باشد. 

 

برای دریافت لیست قیمت مغز بادام مامایی می توانید با ما تماس بگیرید.

صادرات مغز بادام مامایی از ایران:

صادرات مغز بادام مامایی از ایران:

حجم زیادی از محصولات مغز بادام مامایی ایرانی ، یعنی بیش از ۹۰ درصد آن برای صادرات به کشورهای دیگر استفاده می شود.

هند ، ترکیه ، روسیه ، امارات ، قطر ، کویت ، عمان و کشورهای اروپایی مهمترین خریداران مغز بادام ایرانی ایرانی هستند. در بین این کشورها ، هند بیشترین حجم واردات مغز بادام مامایی را دارد.

برای صادرات مغز بادام مامایی به کشورهای مختلف ، بادام با پوست پس از شکسته شدن باید در بسته های وکیوم شده قرار گیرد. این کار  مانع از کاهش کیفیت مغز بادام و نغییر طعم آن تا زمان رسیدن به مقصد می شود.

 

«مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز» یکی از فعالان در زمینه تولید و صادرات بادام و مغز بادام مامایی است.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه صادرات ، واردات و بسته  بندی های مختلف می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تماس با ما

آجیل و خشکباربادامبادام مامایی

آجیل و خشکبار ایرانیانواع مغز بادامانواع مغز بادام ماماییبادامبادام ایرانیبادام شادیزبادام صادراتیبادام ماماییبادام مامایی ایرانبادام مامایی ایرانیبادام مامایی ایرانی درجه یکبادام مامایی درجه یکبادام مامایی شادیزبازرگانی خشکبار شادیزتولیدی بادام شادیزتولیدی خشکبار شادیزخرید بادام ماماییخرید مغز بادامخشکبار ایرانیخشکبار شادیزشرکت خشکبار شادیزصادرات بادام ماماییصادرات مغز بادام ماماییقیما روز خشکبار ایرانیقیمت آجیل ایرانیقیمت آجیل و خشکبارقیمت بادامقیمت بادام ماماییقیمت خشکبارقیمت روز آجیل ایرانیقیمت روز بادامقیمت روز بادام ماماییقیمت روز خشکبارقیمت روز مغز بادامقیمت روز مغز بادام ماماییقیمت مغز بادامقیمت مغز بادام ماماییمخرکز خرید باداممرکز خرید مغز باداممغز بادام درجه یکمغز بادام شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *