قیمت خلال پسته صادراتی در اروپا

قیمت خلال پسته صادراتی در اروپا

قیمت خلال پسته صادراتی در اروپا _ خلال پسته قزوین به صورت عمده و با قیمت های بسیار رقابتی توسط تولیدی شادیز در بازهای اروپایی به فروش می رسد.

قیمت خلال پسته صادراتی در اروپا

خلال پسته یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین فراورده های صادراتی پسته است که در کشورهای اروپایی طرفداران بسیاری دارد.

کشور های مختلف اروپا از جمله سوئیس، آلمان، ایتالیا و فرانسه، کانادا، سوئد، آلمان و.. از خریداران اصلی خلال پسته ایرانی به شمار می آیند.

بیشترین استفاده خلال پسته در حوزه شیرینی و آشپزی است. از این محصول هم به عنوان موارد اولیه در تهیه غذا و هم برای تزیین مواد غذایی استفاده می شود.

خلال پسته یکی با ارزش ترین و گران قیمت ترین محصولات پسته سبز ایرانی است. پروسه تولید این محصول نسبت به سایر فرآورده های پسته متفاوت و طولانی تر است.

مرکز تولید خلال پسته سبز استان قزوین و سایر تولید کنندگان پسته در ایران است.

خلال پسته صادراتی برای کشورهای اروپایی باید دارای ویژگی های خاصی باشد. خلال پسته صادراتی به اروپا علاوه بر رنگ سبز، کشیدگی و طعم مناسب باید درصد آفلاتوکسین پایینی داشته باشد.

معمولا برای تهیه خلال پسته صادراتی با قیمت و کیفیت مناسب از پسته قزوین استفاده می شود زیرا پسته قزوین تمام ویژگی های ذکر شده را دارا می باشد.

خلال پسته از محصولات بسیار آسیب پذیر است از این رو در حمل و نقل، بسته بندی و نگهداری آن باید دقت بیشتری به کار گرفته شود تا محصول صدمه نبیند.

یکی از بهترین روش ها جهت نگهداری و حفظ کیفیت خلال پسته بسته بندی آن به صورت وکیوم است. این محصول اغلب در بسته های ۵ یا ۱۰ کیلوگرمی وکیوم شده و در کارتن های چند لایه مستحکم قرار داده می شود تا خلال پسته بدون هیچ آسیبی به کشور مقصد برسد.

 

قیمت خلال پسته صادراتی در اروپا

قیمت خلال پسته صادراتی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها عبارت است از:

میزان سبزی/کشیدگی/درصد پودر شدگی/درصد چربی/درصد رطوبت/درصد آفت زدگی/طعم و تازگی/نوع بسته بندی

تمامی موارد فوق به صورت مستقیم بر قیمت خلال پسته تاثیر گذار است. البته به جز موارد کیفیتی موارد دیگری هم چون میزان عرضه و تقاضا، قیمت دلار، وضعیت بازارهای بین المللی و .. نیز بر قیمت پسته و فرآورده های آن تاثیر گذار است.

عرضه خلال پسته صادراتی شادیز

 

عرضه خلال پسته صادراتی شادیز

شادیز، از مجموعه های فعال در حوزه تولید، فروش و صادرات خلال پسته سبز ایرانی است.

در این مجموعه برای اینکه خلال پسته با بالاترین درجه کیفی به خریداران عرضه شود، میزان دپو محصول در پایین ترین حد ممکن است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با صادرات خلال پسته به کشورهای اروپایی هم چنین دریافت قیمت ها و تصاویر محصول با مدیران فروش این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما

 

 

 

 

پستهخلال پسته

پسته شادیزپسته صادراتیتولیدی خلال پسته شادیزخلال پستهخلال پسته شادیزخلال پسته صادراتیصادرات خلال پستهصادرات خلال پسته به اروپاقیما صادرات خلال پستهقیمت پستهقیمت پسته صادراتیقیمت خلال پسته در اروپاقیمت خلال پسته صادراتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *