عرضه کننده پسته عمده رفسنجان | تولیدی پسته شادیز

عرضه کننده پسته عمده رفسنجان | تولیدی پسته شادیز

عرضه کننده پسته عمده رفسنجان | تولیدی پسته شادیز، بهترین انواع پسته رفسنجان را با قیمت و کیفیت های مناسب در بازارهای داخل و خارج از ایران با شرایط بسیار عالی عرضه می نماید.

عرضه کننده پسته عمده رفسنجان | تولیدی پسته شادیز

بزرگترین عرضه کننده پسته مرغوب در ایران شهر رفسنجان است. در واقع بیش از ۴۰ درصد تولیدات پسته ایرانی در بزرگترین کارخانه های فرآوری پسته در رفسنجان تولید می شوند و  شرکت شادیز در زمینه عرضه عمده انواع این محصول فعالیت دارد.

گروه تولیدی پسته شادیز، عرضه کننده انواع پسته رفسنجان در حجم عمده به صورت خام ، شور شده و همچنین طعم دار با قیمت مناسب برای صادرات و مصارف داخلی می باشد.

رفسنجان به عنوان قطب تولید پسته مرغوب در ایران و دنیا شناخته می شود. حجم تولید پسته در این شهرستان بسیار بالاست به صورتی که نیاز تعداد زیادی از کشورهای خریدار پسته ایران را برطرف می کند.

پسته رفسنجان یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین برندهای پسته ایران در دنیا است. تولیدات پسته رفسنجان شامل تمامی انواع پسته خندان ایران است.

انواع پسته صادراتی معروف رفسنجان شامل پسته اکبری، احمد آقایی،کله قوچی، بادامی و پسته فندقی است. که هر یک از این ارقام در بخش خاصی از باغات گسترده رفسنجان کشت شده اند.

برای مثال پسته احمد آقایی درجه یک و مرغوب در منطقه نوق رفسنجان تولید می شود پسته احمد آقایی این منطقه به دلیل برخورداری از آب و هوا و خاک خوب از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و گاها به آن پسته سفید نوق می گویند.

 

عرضه کننده پسته عمده رفسنجان | تولیدی پسته شادیز

انواع پسته رفسنجان از عرضه کنندگان مختلفی بهره برده است که هر یک از آن ها با توجه به داشتن تخصص در امر تولید و فرآوری پسته آن ها را برای عرضه در بازارهای داخلی و صادراتی آماده می کنند.

«شرکت تولیدی و بازرگانی پسته شادیز»؛ انواع پسته و همچنین مغز پسته رفسنجان را با نازل ترین قیمت ها و در حجم عمده به خریداران عزیز در نقاط مختلف عرضه می نماید.

این مجموعه انواع پسته خود را از تولیدات مناطق مختلف رفسنجان تامین کرده و پس از فرآوری با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن آنها را به خریداران عزیز در نقاط مختلف دنیا تحویل می دهد.

در صورتی که برای خرید پسته رفسنجان به دنبال عرضه کننده مستقیم و قیمت مناسب هستید می توانید از طریق کلیک بر روی لینک زیر با مدیران فروش ما در ارتباط باشید:

تماس با ما

 

پسته

آجیل پستهانواع پسته رفسنجانبازرگانی پستهپسته احمد آقاییپسته اکبریپسته خامپسته رفسنجانپسته شادیزپسته شورپسته طعم دارپسته عمدهپسته عمده رفسنجانپسته فندقیپسته کله قوچیپسته نوق رفسنجانتولید پسته رفسنجانتولیدی پستهتولیدی پسته شادیزعرضه پستهعرضه پسته رفسنجانعرضه عمده پستهعرضه کننده پستهعرضه کننده پسته رفسنجانعرضه کننده پسته عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *