صادرکنندگان خشکبار و پسته ایران به امارات

صادرکنندگان خشکبار و پسته ایران به امارات

صادرکنندگان خشکبار و پسته ایران به امارات _ اتحادیه صادرکنندگان خشکبار و پسته شادیز متشکل از بزرگترین تولیدکنندگان پسته؛ خشکبار و کارخانجات فرآوری این محصولات می باشد.

صادرکنندگان خشکبار و پسته ایران به امارات

صادرات خشکبار و پسته به امارت یکی از اهداف مهم تجاری صادر کنندگان ایرانی است.

کشور امارات از شرکای تجاری ایران محسوب شده و هر ساله حجم عمده ای از انواع محصولات خشکبار ایرانی از جمله پسته،زعفران، کشمش، زرشک، بادام و .. را از ایران خریداری می کند.

امارات از کشورهای جنوب غربی آسیا بوده و همسایگان آن عمان، قطر، عربستان سعودی و خلبج فارس هستند. به دلیل همسایگی آن با خلیج فارس این کشور یکی از کشورهای مساعد جهت صادرات انواع خشکبار  به ویژه پسته از ایران است.

فعالیت تعداد کثیری از تجار بین المللی در شهر دبی، این کشور را به قطب تجارت در دنیا تبدیل کرده است.از این رو تولید کنندگان و صادر کنندگان خشکبار ایرانی تمایل به عرضه انواع این محصولات در کشور امارات دارند.

گروه تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز؛ که از صادرکنندگان برجسته کشور به شمار می آید، در زمینه مراودات تجاری به امارات، از سابقه درخشانی برخوردار بوده و هم اکنون آماده عرضه انواع خشکبار و پسته ایران به این کشور می باشد.

صادرکنندگان خشکبار و پسته ایران به امارات

صادرات پسته به امارات چگونه انجام می شود؟

پسته یکی از مهم ترین محصولات صادراتی ایران پس از فرآورده های نفتی است . صادرات پسته به امارت از اهداف تجاری کشور ایران است.

به طور کلی انواع پسته مرغوب و با کیفیت ایرانی به امارات ارسال می شود. کشور امارات از کشورهای ثروتمند آسیایی است، از این رو اغلب  تجار و خریداران در این کشور تمایل به خرید محصولات لوکس دارند.

کشور ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادر کننده پسته در دنیا شناخته می شود. پسته های ایرانی کیفیت و تنوع بسیار بالایی دارند از این رو کشور ایران به راحتی می تواند پاسخگوی نیاز کشورهای مختلف خریدار این محصول باشد.

 

صادرات پسته به امارات چگونه انجام می شود؟

صادرات پسته به امارات چگونه انجام می شود؟

مهم ترین ارقام صادراتی پسته ایران عبارتند از:

                   پسته اکبری/پسته احمد آقایی/ پسته کله قوچی/ پسته فندقی/پسته بادامی

در بین ارقام مذکور دو نوع پسته اکبری و کله قوچی که از پسته های درشت و لوکس ایرانی هستند حجم صادرات بالایی به امارات دارند.

پسته ایرانی به دو منظور به کشور امارات صادر می شود:

  1. برای فروش در بازار داخلی این کشور
  2. جهت صادرات مجدد به کشورهای همسایه امارات و کشورهای اروپایی

در صورتی که مقصد نهایی پسته بازارهای داخلی امارات باشد مناسب ترین گزینه پسته های لوکس و درشت ایرانی مانند پسته اکبری و کله قوچی است.

اما در صورتی که پسته برای باز صادرات از امارات به دیگر کشور ها باشد ارقام احمد آقایی، و فندقی گزینه بهتری می باشند.

صادرات پسته به امارات چگونه انجام می شود؟

سالانه ایران حدود ۱۵۰۰ تن پسته را به کشور امارات صادر می‌کند، درواقع بر طبق آمار؛ این کشور بزرگترین خریدار پسته ایرانی محسوب می‌شود.

«بازرگانی شادیز»، یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین صادرکنندگان محصولات خشکبار و پسته ایران به امارات و دیگر کشورهای عربی همچون قطر، عمان، لبنان، کویت و .. می باشد.

این مجموعه انواع مختلف پسته مرغوب و درجه یک ایرانی را مطابق با نیاز بازار هدف تهیه و عرضه می نماید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

تماس با ما

 


آجیل و خشکبارپسته

بازرگانی پسته شادیزبازرگانی خشکبار شادیزپستهپسته ایرانپسته شادیزتولیدی پستهخشکبار ایرانیخشکبار شادیزصادر کننده پستهصادر کننده خشکبارصادرات پسته ایرانصادرات پسته به اماراتصادرات پسته و خشکبارصادرات خشکبار به اماراتصادرات خشکبار و پستهصادرکنندگان پستهصادرکنندگان پسته ایرانصادرکنندگان پسته به اماراتصادرکنندگان خشکبارصادرکنندگان خشکبار ایرانصادرکنندگان خشکبار به امارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *