قیمت خرید بادام ربیع تازه شهرکرد _ شرکت بازرگانی شادیز

قیمت خرید بادام ربیع تازه شهرکرد

قیمت خرید بادام ربیع تازه شهرکرد _ شرکت بازرگانی شادیز بادام ربیع شهرکرد را بصورت عمده و با قیمت فوق العاده به خریداران ارائه می نماید.

قیمت خرید بادام ربیع تازه شهرکرد

بادام ربیع نمونه ای دیگر از انواع بادام سنگی است که در برخی از مناطق کشور از جمله استان چهار محال بختیاری و استان فارس تولید می گردد. قیمت برخی از ارقام بادام مانند بادام ربیع در این مناطق بسیار مناسب تر از دیگر شهرها است. شرکت بازرگانی شادیز با کیفیت ترین بادام ربیع با پوست و مغز شده را بصورت مستقیم و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان  گرامی قرار می دهد.

قیمت خرید بادام تازه

قیمت خرید بادام ربیع تازه نسبت به دیگر انواع بادام مانند بادام مامایی مناسب تر است. به همین جهت این نمونه در بازار داخلی فروش بسیار خوبی دارد.بادام ربیع طعم شیرین و خواص مغذی بسیار فراوانی دارد. مغز این بادام از نظر ظاهری شباهت نزدیکی به مغز بادام مامایی دارد. البته رنگ مغز بادام ربیع کمی از مغز بادام مامایی تیره تر است و با قیمت پایین تری نسبت به مغز بادام مامایی به فروش می رسد.

بسیاری از فروشندگان از مخلوط مغز بادام ربیع و مغز بادام مامایی جهت کاهش هزینه ها برای فروش استفاده می کنند.از مغز بادام مامایی در انواع آجیل ها و در صنایع روغن گیری نیز استفاده می شود.

بادام شهرکرد

استان چهار محال بختیاری قطب اصلی تولید بادام در ایران است. انواع مختلف بادم درختی از جمله بادام ربیع،بادام مامایی،بادام سنگی و.. در حجم های بالا در این استان تولید می گردد. شهرکرد به عنوان مرکز این استان قطب اصلی خرید و فروش بادام در ایران است. این استان به سبب برخورداری از خاک حاصلخیز و آب و هوای مناسب با کیفیت ترین انواع بادام را در کشور تولید و عرضه می نماید. بادام ربیع و مامایی دو رقم از بهترین و معروف ترین بادام های تولید شده در استان چهار محال بختیاری به شمار می آیند.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام درختی درجه یک شهرکرد  را به صورت مغز شده و با پوست با قیمت های منصفانه به خریداران محترم عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش این محصول می توانید با مدیر فروش مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

بادام ربیع

خرید بادام ربیع تازه شهرکردقیمت بادام ربیعقیمت بادام ربیع تازهقیمت خرید بادام ربیعقیمت خرید بادام ربیع تازهقیمت خرید بادام ربیع تازه شهرکرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *