مرکز فروش بادام سنگی تازه فارس _ شرکت بازرگانی شادیز

مرکز فروش بادام سنگی تازه فارس

مرکز فروش بادام سنگی تازه فارس _ شرکت بازرگانی شادیز بادام سنگی تازه استان فارس را بصورت مستقیم و با قیمت عالی به خریداران عرضه می نماید.

مرکز فروش بادام سنگی تازه فارس

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین مرکز فروش بادام سنگی در استان فارس،آماده ارائه بهترین محصولات در حجم های بالا به شما خریداران محترم می باشد.بادام سنگی یکی از معروفترین انواع بادام ایرانی است که به جهت کیفیت عالی و قیمت مناسب طرفداران بسیاری دارد.مرکز فروش بادام سنگی تازه فارس

معرفی بادام سنگی

این نوع بادام پوست چوبی بسیار ضخیمی دارد و به سختی شکسته می شود. مغز بادام سنگی طعم شیرین و لذیذ هم چنین چربی فراوانی دارد. از مغز بادام سنگی بیشتر جهت مصارف آجیلی و برای صادرات به کشورهای همسایه استفاده می شود. مغز بادام سنگی به دلیل دارا بودن چربی فراوان از آن به وفور در صنایع روغن گیری استفاده می شود.

درخت بادام سنگی به دلیل سازگار بودن و نیاز آبی کم در مناطق مختلف ایران از جمله استان فارس،چهار محال بختیاری،کرمان،اصفهان،خراسان و .. تولید می گردد. البته بیشترین حجم تولید بادام سنگی متعلق به استان فارس است. استان فارس به سبب برخورداری از شرایط جغرافیایی و آب و هوایی مناسب بهترین انواع بادام سنگی را در کشور تولید کرده و روانه بازارهای داخلی و خارجی می نماید.

بادام سنگی به دو شکل دیم و آبی در مناطق مختلف استان فارس تولید می گردد. شهرهای شیراز،داراب،بوانات،اقلید،نی ریز،استهبان از عمده تولید کنندگان بادام سنگی در استان فارس به شمار می آیند.

قیمت بادام سنگی

همانطور که گفتیم بادام سنگی طعم لذیذ،چربی فراوان و ارزش تغذیه ای فراوانی دارد این در حالی است که بادام سنگی پایین ترین قیمت را در بین انواع بادام ایرانی دارا می باشد. از این رو متقاضیان بسیاری در بین مصرف کنندگان و هم چنین خریداران و تجار دارد.

به طور کلی قیمت بادام سنگی با توجه به کیفیت،درشتی و ریزی بادام،حجم خرید و نحوه خرید محصول محاسبه می گردد. همانطور که می دانید قیمت محصول در قطب های تولید کننده آن بسیار مناسبتر و مقرون به صرفه تر از دیگر مناطق است. قیمت عرضه بادام سنگی در استان فارس نیز مناسب تر از دیگر شهر ها می باشد.

فروش بدون واسطه بادام سنگی در شرکت شادیز

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان بزرگترین تامین کننده بادام در استان فارس،با کیفیت ترین انواع بادام و مغز بادام سنگی را به صورت مستقیم و دست اول با قیمت های منحصر به فرد برای خریداران در نقاط مختلف تامین می نماید.

مجموعه شادز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و همکاری با تولید کنندگان و تجار محترم می باشد.

هم اکنون جهت خرید و فروش این محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

 

بادام سنگی

مرکز فروش بادام سنگی تازه فارسمرکز فروش بادام سنگی فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *