فروش عمده و صادرات بادام کاغذی خام _ بازرگانی شادیز

فروش عمده و صادرات بادام کاغذی خام

فروش عمده و صادرات بادام کاغذی خام _ بازرگانی شادیز در زمینه فروش و صادرات بادام کاغذی خام درجه یک بصورت عمده در کشور فعالیت می نماید.

فروش عمده و صادرات بادام کاغذی خام

بادام کاغذی نمونه ای خاص و منحصر به فرد از خشکبارهای ایرانی است که از آن به صورت خام، و شور در انواع آجیل ها و تنقلات استفاده می شود. بادام کاغذی به سبب دارا بودن ویژگی های متعدد و طعم بسیار عالی از فروش و هم چنین صادرات پر رونقی برخوردار می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز بادام کاغذی خام و درجه یک ایرانی را بصورت مستقیم و بدون هیچ هزینه افزوده ای برای مشتریان داخلی و خارجی تامین می نماید.

بادام کاغذی با نام های بادام پوست کاغذی،بادام سفید و بادام محب نیز شناخته می شود. این بادام در برخی از شهرهای ایران از جمله استان چهار محال بختیاری و مناطق حاشیه زاینده رود هم چنین اصفهان تولید می گردد. البته بیشترین حجم تولید بادام کاغذی متعلق به استان چهار محال بختیاری است. مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان های بن و سامان از قطب های اصلی و مهم تولید بادام کاغذی در این استان به شمار می آیند.

ویژگی ها و مزیت های بادام کاغذی

بادام پوست کاغذی همانطور که از نام آن پیداست پوست بسیار نازک و شکننده ای دارد و به راحتی با دو انگشت قابل شکستن است از این رو استفاده از مغز آن بسیار راحت می باشد. مغز این نوع بادام بسیار ترد،خوش طعم و لذیذ است هم چنین ارزش غذایی بسیار فراوانی دارد.

بادام کاغذی بهترین گزینه برای استفاده در آجیل جهت پذیرایی از مهمانان در مراسم های مختلف است. این بادام علاوه بر کیفیت عالی قیمت بسیار مناسب و متعادلی دارد از این رو از میزان تقاضای بالایی هم در بازارهای داخلی و هم در بازارهای خارجی برخوردار می باشد.

پوست نازک این بادام مانع از نفوذ آلودگی و گرد و خاک به درون بادام و حفظ کیفیت و تازگی مغز آن می شود به همین جهت مغز بادام کاغذی کیفیت و زمان ماندگاری بالاتری نسبت به دیگر انواع مغز بادام دارد. از طرفی شرایط انبارداری آن نیز بسیار آسان است.

صادرات بادام کاغذی ایرانی

بادام پوست کاغذی علاوه بر فروش پر رونق داخلی از حجم صادرات بسیار بالایی به کشورهای متعدد خارجی برخوردار است. این نوع بادام طرفداران بیشماری در کشورهای مختلف دارد. از مهم ترین کشورهای خریدار بادام پوست کاغذی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترکیه

روسیه

امارات

عراق

قطر

عمان

گرجستان

ارمنستان

چین

و…

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان بادام در کشور،مرغوبترین انواع بادام خام ایرانی از جمله بادام کاغذی را بصورت مستقیم و با بهترین کیفیت و قیمت به مشتریان داخلی و خارجی عرضه می نماید.

جهت خرید،فروش و صادرات محصول با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

صادرات بادام خامصادرات بادام کاغذی خامفروش عمده بادام کاغذی خامفروش عمده و صادرات بادام کاغذیفروش عمده و صادرات بادام کاغذی خامفروش و صادرات بادام کاغذی خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *