خرید پسته احمد آقایی خام رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید پسته احمد آقایی خام رفسنجان

خرید پسته احمد آقایی خام رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی خام رفسنجان را بصورت مستقیم به خریداران محترم عرضه می نماید.

خرید پسته احمد آقایی خام رفسنجان

پسته احمد آقایی خام از لحاظ طعم بسیار خوشمزه و از نظر قیمت در درجه ی متوسطی نسبت به دیگر ارقام پسته قرار دارد به همین دلیل از میزان خرید و فروش بالایی در بازار برخوردار می باشد. از این نوع پسته در آجیل و از مغز آن برای تولید خلال پسته استفاده می شود. بیشترین حجم پسته احمد آقایی در کرمان و رفسنجان تولید می گردد.

ویژگی پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی ظاهری کشیده و خندان دارد و میوه آن در شهریور ماه قابل برداشت است. این پسته با نام تجاری long در بازارهای جهانی شناخته می شود.پوست استخوانی این پسته سفید شفاف و مغز آن در قسمت خندانی قرمز رنگ و به اصطلاح ماتیکی است. پسته احمد آقایی جزو خوش رویت ترین و خوش طعم ترین پسته های ایرانی است و علاوه بر فروش داخلی پر رونق از حجم صادرات بالایی نیز برخوردار است.

محدوده قیمت پسته احمد آقایی

به طور کلی رنج قیمت پسته احمد آقایی درجه یک از پسته فندقی بیشتر و از پسته اکبری و پسته کله قوچی پایین تر است. قیمت پسته احمد آقایی با توجه به پارامترهای متعددی محاسبه می شود که برخی از آن ها شامل موارد زیر است:

انس پسته

درجه خندانی

درصد توچین

درصد دهن بست

درصد دهن چفت

رویت پسته

کیفیت و تازگی مغز پسته

میزان عرضه و تقاضا

و..

شرکت بازرگانی شادیز از جمله ارائه دهندگان پسته احمد آقایی خام به صورت مستقیم و بدون واسطه در ایران می باشد. مشتریان گرامی می توانند این محصول را در هر حجمی با قیمت بسیار مناسب از این مجموعه خریداری و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایند.

در صورت تمایل به خرید،فروش و صادرات محصول می توانید با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته احمد آقایی

پسته احمد آقایی خام رفسنجانخرید پسته احمد آقایی خامخرید پسته احمد آقایی خام رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *