فروش پسته کله قوچی درشت رفسنجان و خراسان _ بازرگانی شادیز

فروش پسته کله قوچی درشت رفسنجان و خراسان

فروش پسته کله قوچی درشت رفسنجان و خراسان _ بازرگانی شادیز پسته کله قوچی لوکس مناطق رفسنجان و خراسان را بصورت مستقیم به فروش می رساند.

فروش پسته کله قوچی درشت رفسنجان و خراسان

پسته کله قوچی به عنوان یکی از درشت ترین و لوکس ترین پسته های تولید شده در ایران از حجم فروش و صادرات بسیار بالایی برخوردار می باشد. بیشترین حجم تولید پسته کله قوچی در ایران متعلق به شهرستان رفسنجان در استان کرمان و سبزوار در استان خراسان می باشد. البته تولید پسته کله قوچی در رفسنجان قدمت بیشتری دارد اما با توجه به اینکه پیوندهای خوبی از درختان رفسنجان در خراسان استفاده شده کیفیت پسته کله قوچی این منطقه با پسته رفسنجان در یک رده قرار دارد.

مشخصات پسته کله قوچی

پسته کله قوچی از ارقام درشت پسته های ایرانی است و جزء پسته های لوکس و گران قیمت به شمار می آید.پسته کله قوچی با نام تجاری jumbo pistachio در بازارهای جهانی شناخته می شود. انس پسته کله قوچی پایین است که نشان دهنده درشتی آن می باشد. از پسته کله قوچی به دلیل درشتی،خندانی و طعم بسیار عالی بیشتر جهت مصارف آجیلی و برای صادرات به کشورهای کیفیت محور استفاده می شود.

بیشترین سطح زیر کشت پسته کله قوچی متعلق به منطقه نوق رفسنجان و شهرهای سبزوار ،نیشابور و اسفراین در خراسان است. البته این رقم در حجم های کمتر در استان یزد و شهرستان سیرجان نیز تولید می گردد.

بازار صادراتی پسته کله قوچی

یکی از بزرگترین مقاصد صادراتی پسته کله قوچی کشور لبنان است که مورد توجه بسیاری از صادر کنندگان قرار گرفته است. کشور لبنان به عنوان یکی از بزرگترین خریداران پسته ایران، تنها پسته کله قوچی و فندقی را از ایران خریداری می کند. علاوه بر لبنان دیگر کشورهای عربی مانند امارات،قطر و عمان نیز از خریداران رقم کله قوچی هستند.

محدوده قیمت رقم پسته کله قوچی

رنج قیمت پسته کله قوچی درجه یک از پسته فندقی و احمد آقایی بالاتر و از پسته اکبری کمتر است. به طور کلی قیمت پسته کله قوچی با توجه به پارامترهای مختلفی محاسبه می گردد که عبارتند از:

نوع یا رقم پسته

انس یا سایز پسته

رویت پسته

درجه خندانی پسته

درصد دهن بست و دهن چفت موجود در پسته

هم چنین حجم خرید پسته

پسته کله قوچی درشت آبخندان

پسته کله قوچی آبخندان نیز از نمونه های پر فروش پسته کله قوچی است. پسته کله قوچی آب خندان قیمت ارزان تری نسبت به پسته کله قوچی خندان طبیعی دارد. از این رو از آن برای صادرات به کشورهایی که تمایل به خرید پسته ارزان تر دارند استفاده می شود. یکی از کشورهای خریدار این نوع پسته کشور روسیه است.

در اصطلاحات تجاری به پسته آبخندان کله قوچی Mechanical_open jumbo pistachio می گویند. زیرا برای آب خندان کردن این نوع پسته ابتدا بر روی هر پسته با چکش ضربه می زنند تا پوست پسته ضعیف شود و سپس آن را آب خندان می کنند.

شرکت بازرگانی شادیز با فعالیت درخشان در صنعت تولید،فروش و صادرت پسته،آماده ارائه بهترین انواع پسته با قیمت های منحصر به فرد به خریداران محترم می باشد.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با مدیر فروش شرکت شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته کله قوچی

پسته کله قوچی درشتپسته کله قوچی درشت خراسانپسته کله قوچی درشت رفسنجانپسته کله قوچی رفسنجان و خراسانفروش پسته کله قوچی خراسانفروش پسته کله قوچی درشت رفسنجانفروش پسته کله قوچی درشت رفسنجان و خراسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *