فروش بادام مامایی درجه یک سامان _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش بادام مامایی درجه یک سامان

فروش بادام مامایی درجه یک سامان _ بازرگانی خشکبار شادیز بادام مامایی درجه یک و تازه شهرستان سامان را بصورت عمده به خریداران عرضه می نماید.

فروش بادام مامایی درجه یک سامان

بدون شک بادام مامایی بهترین و با کیفیت ترین بادام در دنیا است که در شهر سامان در استان چهار محال بختیاری تولید می گردد. استان چهار محال بختیاری بزرگ ترین قطب تولید کننده بادام در کشور به شمار می آید. بهترین ارقام بادام این استان در مناطق حاشیه زاینده رود مانند شهرستان سامان تولید می گردد.

انواع بادام درختی درجه یک نظیر بادام مامایی،بادام ربیع،بادام محب ،بادام شاهرودی و سنگی در این منطقه تولید می شود که نوع بادام مامایی آن عمدتا به کشورهای خارجی صادر می گردد.

بادام مامایی با توجه به نیاز تجار و صادر کنندگان به صورت مغز شده و در سایز های مختلف عرضه می گردد. فروش بادام مامایی سامان به عنوان مرغوبترین بادام تولید شده در ایران و جهان از رونق بسیار بالایی برخوردار می باشد.

ویژگی های بادام مامایی:

بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و همانند آن پوست چوبی بسیار سختی دارد. مغز بادام مامایی از نظر طعم،رنگ،چربی و ارزش غذایی بسیار مرغوب می باشد. بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زودرس می باشد و در اوایل شهریور ماه قابل برداشت است.

درخت بادام مامایی مقاومت بالایی در برابر آفات و بیماری ها دارد از طرفی نیز میوه آن بسیار با کیفیت است از این رو کشاورزان استان چهار محال بختیاری تمایل بسیاری به کشت این محصول دارند.

برخی از ویژگی های بادام مامایی که سبب وجه تمایز آن با سایر محصولات شده است عبارتند از:

طعم بسیار شیرین و لذیذ

چربی فراوان

رنگ مغز روشن

درصد دوقلویی بالا

ارزش غذایی فراوان

مناسب جهت مصارف آجیلی

مناسب جهت مصرف در صنایع روغن گیری

بهترین گزینه جهت صادراا

بازارهای صادراتی بادام مامایی

بادام مامایی تجاری ترین نوع بادام ایرانی است که بیشترین حجم آن به کشور هندوستان صادر می گردد. کشور هند بزرگترین خریدار مغز بادام مامایی است. پس از هند کشورهای ترکیه،روسیه ،امارات و دیگر کشورهای عربی و اروپایی از خریداران این نوع بادام می باشند.

قیمت مغز بادام مامایی

قیمت مغز بادام مامایی با توجه به انس یا سایز آن محاسبه می شود. یعنی هر چه مغز بادام درشت تر باشد مرغوبتر است در نتیجه قیمت بالاتری دارد. نحوه محاسبه سایز مغز بادام مامایی بدین شکل است که میزان صد گرم از مغز بادام را جدا کرده سپس دانه های آن را شمارش می کنند. تعداد دانه بادام در صد گرم را سایز بادام می گویند.

مغز بادام مامایی گریدهای مختلفی دارد و معمولا آن را به دسته های ۸۰ تا ۱۵۰ تایی تقسیم می کنند. تجار هندی اغلی گریدهای ۸۰ تا ۹۰ تایی که درشت ترین و گران قیمت ترین آن ها است را خریداری می نمایند.

شرکت بازرگانی شادیز سایز های مختلف مغز بادام مامایی سامان را بصورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت های منصفانه به خریداران داخلی و خارجی ارائه می نماید.

جهت خرید و صادرات محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

فروش بادام درجه یک سامانفروش بادام مامایی درجه یک سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *