پودر و خلال پسته مرغوب ایرانی برای صادرات _ بازرگانی شادیز

پودر و خلال پسته مرغوب ایرانی برای صادرات

پودر و خلال پسته مرغوب ایرانی برای صادرات _ بازرگانی شادیز پودر و خلال پسته سبز ایرانی را جهت صادرات به بازارهای خارجی به فروش می رساند.

پودر و خلال پسته مرغوب ایرانی برای صادرات

پودر و خلال پسته سبز از جمله محصولات صادراتی شناخته شده ایران، در بازارهای جهانی به شمار می روند. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا از عوامل اصلی افزایش تقاضای این محصولات از سوی تجار خارجی می باشد.

کشور ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع پسته،مغز پسته،خلال پسته و سایر مشتقات آن در بازارهای بین المللی شناخته می شود.

همانطور که می دانید انواع پسته در مناطق مختلف ایران تولید می گردد به صورتی که محصولات هر منطقه با توجه به شرایط آب و هوایی با یکدیگر متفاوت می باشند. تفاوت در کیفیت پسته سبب شده تا انواع مغز پسته،خلال پسته و پودر پسته با درجه های کیفی مختلف تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه گردد.

اصلی ترین مناطق تولید کننده خلال پسته در ایران شامل مناطق زیر است:

خلال پسته  کرمان

خلال پسته قزوین

خلال پسته خراسان

خلال پسته بویین زهرا

قیمت پودر و خلال پسته

هر یک از محصول نام برده خصوصیات و ویژگی های متفاوتی دارند و با توجه به کیفیتشان نیز قیمت های متفاوتی دارند. مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت خلال و پودر پسته در وهله اول رنگ محصول است. یعنی هر چه رنگ خلال و پودر پسته سبز تر باشد قیمت بالاتری دارد. و پس از آن طعم،چربی ،درصد رطوبت،تازگی ،درصد خرد شدگی و پودر شدگی خلال پسته از جمله موارد موثر بر تعیین قیمت این محصولات است.

پودر پسته در کنار خلال پسته از فروش صادراتی بسیار پر رونقی برخوردار است. از خلال و پودر پسته جهت تولید و تزیین انواع دسرها،شیرینی ها،بستنی،شکلات و تهیه کره پسته،روغن پسته و .. استفاده می شود.

صادرات خلال و پودر پسته

مهم ترین نکته برای صادرات انواع خلال و پودر پسته پس از کیفیت،قیمت منصفانه و مناسب محصول است. البته به هیچ عنوان نباید کیفیت را فدای قیمت کرد و باید از با کیفیت ترین محصولات برای صادرات استفاده نمود.

صادرات خلال و پودر پسته از ایران به کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای عربی و کشورهای مختلف آسیایی انجام می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع خلال و پودر پسته با کیفیت ایرانی را به صورت فله و بسته بندی شده همراه با قیمت مناسب به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و صادرات محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

پودر پسته ایرانیپودر پسته مرغوبپودر پسته مرغوب ایرانیپودر و خلال پسته ایرانیپودر و خلال پسته مرغوبپودر و خلال پسته مرغوب ایرانیپودر و خلال پسته مرغوب ایرانی برای صادراتخلال پسته مرغوبخلال پسته مرغوب ایرانیخلال پسته مرغوب برای صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *