صادرات مغز پسته سبز به برزیل _ بازرگانی شادیز

صادرات مغز پسته سبز به برزیل

صادرات مغز پسته سبز به برزیل _ بازرگانی شادیز انواع پسته و مغز پسته ایرانی را بصورت بسته بندی و فله به برزیل و دیگر کشورها صادر می نماید.

صادرات مغز پسته سبز به برزیل

کشور برزیل در آمریکای جنوبی به عنوان  یکی از بزرگترین کشورهای خریدار انواع پسته و مغز پسته ایرانی شناخته می شود. در بین انواع مغز پسته تولید شده در ایران، مغز پسته کال یا سوپر کال بیشترین حجم از صادرات را به خود اختصاص داده است.صادرات مغز پسته سبز به برزیل

کشور برزیل یکی از بزرگترین و اصلی ترین خریدار پسته و مغز پسته سبز می باشد. کشور ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده پسته در دنیا،انواع پسته و مغز پسته را به بیش از ۵۰ کشور دنیا صادر می نماید. گر چه با ورود پسته های آمریکایی، صادرات پسته و مغز پسته های ایرانی در مدت کوتاهی از رونق افتاد. اما باز هم تجار و بازرگانان در کشورهای مختلف مانند کشورهای همسایه آمریکا نظیر برزیل خواهان صادرات پسته و به خصوص مغز پسته سبز از ایران به برزیل هستند.

انواع مغز پسته تولید شده در ایران به کشور برزیل صادر می گردد اما مغز پسته سبز یا کالک از حجم تقاضای بالاتری در این کشور برخوردار می باشد. مغز پسته سبز ویژگی های خاص و کاربردهای متنوعی دارد. مغز کالک بر اساس رنگ گریدهای مختلفی را داراست. مغز پسته کال با نام تجاری super green یا سوپر کال در بازارهای جهانی شناخته می شود.

مغز پسته کال ظاهر زیبا،طعم عالی و قیمت بالایی دارد. از این رو فروش آن در بازارهای داخلی کم است. این نوع مغز پسته بیشتر به کشورهای ثروتمند اروپایی و برخی از مناطق قاره آمریکا مانند برزیل در حجم عمده صادر می گردد.

صادرات پسته خام به برزیل

کشور ایران به دلیل شرایط آب و هوایی و جغرافیایی مناسب جزء بزرگ ترین تولید کنندگان پسته در دنیا است. پسته های خام تولید شده در ایران از نظر کیفیت و تنوع بسیار بی نظیر هستند. بیشتر کشورها به دلیل طعم بسیار عالی و ظاهر زیبای پسته های ایرانی تمایل به خرید آن دارند.

انواع پسته خام صادراتی

در بین انواع پسته های تجاری ایران حدود ۵ نوع آن بیشترین حجم از صادرات را به خود اختصاص داده اند که عبارتند از:

صادرات پسته خام به برزیل

پسته اکبری

پسته کله قوچی

پسته احمد آقایی

پسته فندقی

پسته بادامی

هر یک از این ارقام با کیفیت های مختلف از نظر سایز و درجه خندانی در ایران تولید می شود و مطابق نیاز مشتری و بازار کشور هدف به کشورهای مختلف صادر می گردد. کشور برزیل یکی از بزرگترین خریداران پسته ایران است. البته برای صادرات پسته به برزیل باید پارامترهای مختلفی هم چون نوع بسته بندی و بهداشت و سلامت محصول توجه کرد.

در خریدهای عمده معمولا پسته در گونی های ۲۵ تا ۵۰ کیلوگرمی برای صادرات به این کشور آماده می گردد. البته با توجه به نیاز خریدار بسته بندی به صورت دیگر و در وزن های مختلف انجام می شود.

 

شرکت بازرگانی شادیز با دارا بودن سابقه درخشان در صادرات پسته و مغز پسته به کشورهای مختلف هم چنین دارا بودن چندین ترمینال ضبط پسته در مناطق مختلف یکی از بزرگترین تامین کنندگان پسته در ایران شناخته می شود.این مجموعه آمادگی ارائه انواع پسته و مغز پسته در وزن ها و بسته بندی های مورد نیاز شما تجار گرامی را دارد.

هم اکنون جهت خرید و صادرات محصول هم چنین دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات پسته به برزیلصادرات مغز پسته به برزیلصادرات مغز پسته سبزصادرات مغز پسته سبز به برزیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *