قیمت پسته فندقی _ احمد آقایی عمده رفسنجان _ بازرگانی شادیز

قیمت پسته فندقی _ احمد آقایی عمده رفسنجان

قیمت پسته فندقی _ احمد آقایی عمده رفسنجان _ بازرگانی شادیز پسته فندقی و احمد آقایی رفسنجان را بصورت مستقیم و با قیمت عالی به فروش می رساند.

قیمت پسته فندقی _ احمد آقایی عمده رفسنجان

قیمت پسته عمده در رفسنجان از اهمیت بالایی در بین خریداران و صادر کنندگان برخوردار است. پسته فندقی و احمد آقایی دو نوع از پر فروش ترین پسته های ایرانی هستند که بصورت عمده در منطقه رفسنجان تولید می گردند از این رو قیمت آن ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

انواع پسته تولیدی در رفسنجان

شهرستان رفسنجان واقع در استان کرمان قطب اصلی تولید پسته در ایران شناخته می شود و به شهر پسته در ایران شهرت دارد. انواع مختلف پسته های تجاری با درجه کیفی بسیار بالا به صورت عمده در این منطقه تولید می گردد.

پسته های تولید شده در رفسنجان به سبب مرغوبیت بالا و تنوع زیاد طرفداران بسیاری در بین خریداران و صادر کنندگان دارد.

انواع پسته درجه یک رفسنجان عبارتند از:

پسته فندقی

پسته احمد آقایی

پسته کله قوچی

پسته اکبری

معرفی پسته احمد آقایی و فندقی

پسته فندقی یکی از معروف ترین پسته های تجاری تولید شده در ایران است که بیشترین حجم از تولید،فروش و صادرات پسته را در کشور به خود اختصاص داده است. پسته فندقی ظاهری گرد و زیبا،مغز سبز و خوش طعم و چربی فراوانی دارد این در حالی است که پسته فندقی پایین ترین قیمت را در بین انواع پسته صادراتی دارا می باشد.

پسته فندقی با نام پسته اوحدی نیز شناخته می شود. بیشترین حجم زیر کشت پسته فندقی متعلق به استان کرمان و رفسنجان است.

پسته احمد آقایی نیز از پسته های با کیفیت و مرغوب ایران است. این پسته ظاهری کشیده و بسیار زیبا دارد. پسته احمد آقایی از نظر طعم خوشمزه ترین پسته ایرانی است. پوست استخوانی سفید و مغز قرمز رنگ از ویژگی های مهم این نوع پسته به شمار می آید. پسته احمد آقایی پس از پسته فندقی بیشترین حجم صادرات پسته به کشورهای خارجی را به خود اختصاص داده است.

قیمت پسته عمده رفسنجان

قیمت پسته عمده در شهر رفسنجان به عنوان مرکز اصلی تولید پسته در ایران بسیار مناسب تر از سایر مناطق است. به طور کلی خرید محصول از قطب های تولید کننده آن مناسب تر است چرا که علاوه بر دسترسی به انواع پسته در تناژهای بالا ،قیمت پسته نیز مقرون به صرفه تر است.

قیمت پسته با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می گردد که عبارتند از:

نوع پسته

انس پسته

درجه خندانی

درصد توچین

درصد دهن بست

تازگی و کیفیت پسته

حجم خرید و..

به طور کلی قیمت پسته فندقی و احمد آقایی از دو نوع کله قوچی و اکبری پایین تر است. البته قیمت پسته احمد آقایی درجه یک از قیمت پسته فندقی بالاتر است.

شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان پسته رفسنجان،آماده ارائه انواع پسته با قیمت مناسب و همکاری با صادر کنندگان و تجار در نقاط مختلف می باشد.

جهت مشاوره و دریافت اطلاعات لازم با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

Uncategorized @fa

قیمت پسته احمد آقایی عمدهقیمت پسته عمده رفسنجانقیمت پسته فندقی _ احمد آقایی عمده رفسنجانقیمت پسته فندقی رفسنجانقیمت پسته فندقی عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *