خرید بدون واسطه پسته اکبری رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید بدون واسطه پسته اکبری رفسنجان

خرید بدون واسطه پسته اکبری رفسنجان _ شرکت بازرگانی شادیز پسته اکبری اعلاء رفسنجان را بصورت دست اول و بدون واسطه به خریداران عرضه می نماید.

خرید بدون واسطه پسته اکبری رفسنجان

خرید پسته اکبری رفسنجان را می توانید از طریق مجموعه شادیز به صورت مستقیم از تولید کننده با بهترین کیفیت و قیمت انجام دهید. پسته اکبری رفسنجان با کیفیت ترین و لوکس ترین پسته تولید شده در ایران است که از آن بیشتر جهت مصارف آجیلی و صاذراتی استفاده می شود.

مشخصات پسته اکبری

پسته اکبری جزو ارقام بادامی و کشیده محسوب می شود و بیشترین حجم تولید آن متعلق به شهرستان رفسنجان و انار در استان کرمان است. از مشخصات اصلی پسته اکبری رفسنجان می توان به درشتی و طعم منحصر به فرد آن اشاره کرد. پسته اکبری با نام تجاری super long در بازارهای جهانی شناخته می شود.

پوست استخوانی پسته اکبری کرم تیره و مغز آن دارای رنگ بنفش مایل به قهوه ای است. پسته اکبری در دو نوع یک بر چاک و دو بر چاک در بازار موجود می باشد البته نوع دربر چاک آن کیفیت بالاتری دارد و با نرخ بالاتری به بازار عرضه می گردد. انس پسته اکبری پایین است که گویای درشتی آن می باشد.

صادرات پسته اکبری

علاوه بر مصارف آجیلی و فروش پر رونق داخلی این پسته میزان صادرات بالایی به کشورهای کیفیت محور یا به اصطلاح لوکس پسند دارد. کشورهای عربی نظیر امارات،کویت،قطر،بحرین و عمان از مهم ترین خریداران پسته اکبری محسوب می شوند. این کشورها به دلیل نداشتن محدودیت مالی اغلب پسته های با کیفیت و درشت مانند پسته اکبری دستچین شده و پسته کله قوچی را از ایران خریداری می نمایند.

قیمت پسته اکبری رفسنجان

پسته اکبری گران قیمت ترین و لوکس ترین پسته تولید شده در ایران است و از رنج قیمتی بالاتری نسبت به سایر ارقام پسته برخوردار می باشد. به طور کلی قیمت پسته اکبری با توجه به پارامتر های متعددی تعیین می گردد که شامل وارد زیر است>

انس پسته

درجه خندانی پسته

رویت پسته

درصد دهن چفت

درصد دهن بست

درصد توچین

حجم خرید

نوسانات ارز

و..

شرکت بازرگانی شادیز یکی از بزرگترین ارائه دهندگان پسته درجه یک رفسنجان به صورت مستقیم در ایران می باشد.

جهت خرید پسته رفسنجان با قیمت مناسب با مدیر فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

خرید بدون واسطه پستهخرید بدون واسطه پسته اکبری رفسنجانخرید پسته اکبری بدون واسطه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *