صادرات عمده پسته خندان به مالزی _ بازرگانی شادیز

صادرات عمده پسته خندان به مالزی

صادرات عمده پسته خندان به مالزی _ بازرگانی شادیز انواع پسته خندان ایرانی را بصورت عمده به کشور مالزی و دیگر کشورهای آسیایی صادر می نماید.

صادرات عمده پسته خندان به مالزی

مالزی از جمله کشورهایی است که پتانسیل بالایی برای تجارت پسته ایران در بازارهای خود دارد. کشورهای آسیایی نظیر مالزی از مهم ترین مصرف کنندگان پسته های ایرانی هستند. کشور ایران بزرگترین تولید کننده و صادر کننده پسته در دنیا است. انواع پسته و فراورده های آن به بیش از ۵۰ کشور دنیا صادر می گردد.

کار صادرات پسته با توجه به نیاز،سلیقه و توان پرداخت هر کشور صورت می گیرد. از میان انواع پسته ایران و فراورده های آن، بیشترین حجم از صادرات به مالزی مربوط به ارقام احمد آقایی،فندقی و بادامی است. البته مناسب ترین نوع پسته برای صادرات به این کشور پسته فندقی است.

صادرات پسته به مالزی با توجه به نیاز مشتری هم به صورت فله و هم بسته بندی شده انجام می شود. ورود پسته های ایرانی به بازار مالزی راه را برای حضور در بازارهای کشورهای جنوب شرقی آسیا مانند تایلند،سنگاپور،کره و تایوان هموار می سازد.

قیمت صادرات پسته به مالزی

کشور مالزی به عنوان یک کشور مصرف کننده، پسته مورد نیاز خود را از دو کشور ایران و آمریکا تامین می کند. به همین دلیل ارائه قیمت های مناسب برای رقابت با پسته های آمریکایی از لازمه های صادرات پسته به مالزی است.تجار این کشور علاقه بسیار زیادی به خرید پسته های ایرانی دارند. زیرا پسته ایران تنوع منحصر به فرد و طعم بسیار لذیذی دارد. هیچ پسته ای در دنیا از نظر طعم نمی تواند با پسته ایرانی رقابت کند. پسته های ایرانی هم چنین چربی فراوان و ارزش غذایی بالایی دارند از این رو مشتریان از سراسر جهان خرید پسته های ایران را در اولویت قرار می دهند.

شرکت بازرگانی شادیز از بزرگترین شرکت های صادر کننده پسته در ایران است .این مجموعه انواع پسته های درجه یک و خندان ایرانی را با قیمت های رقابتی به خریداران در کشورهای مختلف عرضه می نماید.

جهت صادرات این محصول و دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت ها با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

صادرات به مالزیصادرات پسته به مالزیصادرات پسته خندان به مالزیصادرات عمده پسته به مالزیصادرات عمده پسته خندان به مالزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *